مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درگز در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان نظام از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن نترسند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درگز گفت: مسئولان نظام نسبت به ارزش‌های انقلاب ایمان داشته باشند و از هیچ تحریم و تهدیدی نترسند؛ چراکه این مسائل از اول تاریخ اسلام بوده و موضوع تازه‌ای نیست.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۹۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
حجت‌الاسلام داود عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: نامگذاری‌هایی که در کشور ما برای بعضی از نهادها در ایام خاصی انجام می‌شود، جایگاه آن نهاد را در نظام ما مشخص می‌کند.
 
وی افزود: وقتی روز میلاد امام حسین علیه‌السلام به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است نشان از عظمت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جامعه ما دارد؛ که برای تمام پاسداران این افتخار بزرگی است.
 
وی ادامه داد: همچنین میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز نیز دلیل اهمیت این نام‌گذاری را مشخص می‌کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درگز گفت: از طرفی این نامگذاری مسئولیت پاسداران، جانبازان و سپاه انقلاب اسلامی را در برابر جامعه بیشتر می‌کند.
 
وی افزود: ما باید توجه ویژه‌ای به ائمه اطهار علیه السلام داشته باشیم و همواره زندگی‌نامه آنها را مطالعه کنیم و در تمام ابعاد زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی خود مورد توجه قرار دهیم.
 
حجت‌الاسلام داود عبدالهی گفت: یکی از ویژگی‌های امام حسین علیه‌السلام که باعث پیروزی قیام عاشورا شد توکل و اتکای ایشان به خداوند بود.
 
وی ادامه داد: امروز برای پاسداران و حتی مسئولان نظام که قرار است حافظ و پاسدار دستاوردهای این انقلاب باشند اتکای به خدا و ایمان به خدا اهمیت ویژه‌ای دارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درگز به عامل دوم پیروزی امام حسین(ع) در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: عامل دوم در پیروزی امام حسین(ع)، ایمان به هدف و عقیده بود که ملامت و سرزنش‌ها بر ایشان اثر نگذاشت و دست از هدفش برنداشت که عاقبت نیز پیروز شدند.
 
وی افزود: مسئولان نظام نیز نسبت به ارزش‌های انقلاب ایمان داشته باشند و از هیچ تحریم و تهدیدی نترسند؛ چراکه این مسائل از اول تاریخ اسلام بوده است و موضوع تازه‌ای نیست.
 
عبدالهی در پایان به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه درگز اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و مسابقات مختلف بخشی از این برنامه‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها