خبرهای داغ:
معاون فرماندار شیراز از پیش‌بینی ۷۲۵ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
علی سعیدی  اظهار داشت: از این تعداد 549 شعبه در حوزه شهری، 121 شعبه در حوزه روستایی و 10 شعبه در حوزه عشایری است.

سعیدی با بیان اینکه 648 شعبه ثابت و 77 شعبه سیار دائر خواهد شد اظهار داشت: در شهر شیراز 542 شعبه، در صدرا 28 شعبه، در بخش مرکزی 73 شعبه، در زرقان 42 شعبه و در ارژن نیز 40 شعبه اخذ رای دایر می‌شود.

وی گفت: در تنها شهری که انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، شهر صدرا است.

معاون سیاسی فرمانداری شیراز همچنین در مورد انتخابات ریاست جمهوری در شیراز گفت: تاکنون از بین شش کاندیدای ریاست‌جمهوری تنها دو کاندیدا نمایندگان خود برای برپایی ستاد انتخاباتی در شهرستان شیراز را معرفی کرده‌اند .

سعیدی گفت: هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شیراز امکان برپائی یک ستاد مرکزی را خواهند داشت اما محدودیتی برای ایجاد ستادهای فرعی، جز در مناطق ممنوعه، وجود ندارد.

معاون سیاسی فرمانداری شیراز همچنین از تمام رسانه‌هایی که قصد انجام تبلیغات انتخاباتی را دارند و برای این موضوع مجوزهای قانونی را قبلا دریافت کرده‌اند خواست تا با مراجعه به نشانی اینترنتی www.samandehe.ir نسبت به دریافت نشان یا شناسه مربوطه اقدام لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز همچنین با اشاره به مناطق ممنوعه تشکیل ستاد انتخاباتی در شهرستان شیراز نیز خاطرنشان کرد: از چهار راه پیروزی تا میدان شهدا، پل حر، کنارگذر ساحلی تا میدان نمازی و چهارراه ملاصدرا تا خیابان قصردشت به عنوان منطقه ممنوعه تشکیل ستاد انتخاباتی مشخص شده است.

ویبا اشاره به اینکه کاندیداهای شوراها در مناطق 11 گانه شهرداری می‌توانند یک ستاد داشته باشند خاطرنشان کرد: کاندیداها در تبلیغات خود از اظهار مطالب خلاف واقع و راه اندازی کاروان تبلیغاتی خارج از محل ستاد خود پرهیز کنند.

سعیدی با بیان اینکه تاکنون 42 نفر بابت تخلف انتخاباتی احضار شده و تذکر لازم به آنها داده شده است، گفت: بنر تبلیغاتی کاندیداها نباید از ابعاد 70 در 100 تجاوز کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها