خبرهای داغ:
هشتمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی به استقبال ظهور به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در آران و بیدگل آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۶۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل به نقل از شبستان، عضو هیئت امنا و مدیر امور فرهنگی آستان مقدس امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری (س) آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: هشتمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «به استقبال ظهور» به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در آران و بیدگل آغاز شد.

حجت الاسلام محمد رمضانی افزود: منبع این مسابقه، کتاب «راهی به دریا» اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی شامل دل‌نوشته‌ها و گفت‌وگوهايي با «امام زمان»(ع) است و نويسنده در اين كتاب تحت تأثير زيارت آل ياسين كه از جمله زيارت‌نامه‌هاي مخصوص آن حضرت است، تلاش كرده تا مخاطب خود را به فضاي ارتباط با امام زمان(ع) نزديك كرده و آنان را با فوايد و آثار مثبت آن آشنا سازد.
رمضانی خاطر نشان کرد: این مسابقه به همت هیئت امنای این امامزادگان و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، هیئت رزمندگان اسلام و نهادهای فرهنگی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.
عضو هیئت امنای امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س) آران و بیدگل، مخاطبان این مسابقه را افراد بالای 9 سال خواند و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا 20 اردیبهشت ماه به نشانی www.nabnak.ir یا www.haramein.ir مراجعه و فایل pdf منبع مسابقه و پرسشنامه را دریافت کنند.
حجت الاسلام رمضانی افزود: شرکت کنندگان بایستی پس از پاسخگویی به پرسش ها، پاسخ مسابقه را در قالب یک عدد 10 رقمی به سامانه پیامکی 6600099837 ارسال کنند.
وی تعداد پاسخ های صحیح را برای حضور در قرعه کشی حداقل 8 پاسخ خواند و تصریح کرد: مراسم قرعه کشی، همراه با اهدای جوایز ارزنده به نفرات برتر این دوره از مسابقه کتابخوانی، صبح نیمه شعبان همراه با جشن بزرگ ولادت حضرت مهدی(عج) در مهدیه آستان مقدس امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س) برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها