خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: صیانت و دفاع از ارزش های انقلاب در بسیجیان در حوزه فکری و عقیدتی و سیاسی از وظایف عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاري بسيج ازخوروبيابانك؛مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در گفتگو يي برنامه های هفته عقیدتی سپاه را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مرادی حقیقت ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری گفت: صیانت و دفاع از ارزش های انقلاب در بسیجیان در حوزه فکری و عقیدتی و سیاسی از وظایف عقیدتی سیاسی در سپاه است.

وی افزود: اقدام برای جلوگیری از آسیب هایی که بسیجیان را تهدید می کند و کمک به تثبیت جایگاه بسیجیان در تراز انقلاب اسلامی از دیگر وظایف این حوزه است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک برگزاری نشست های روشنگری با حضور هادیان سیاسی، همایش عقیدتی سیاسی با حضور ائمه جمعه و جماعات و نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: سخنرانی و ارائه گزارش عملکرد بعد از نماز جمعه شهرخور، برگزاری نمایشگاه کتاب توسط حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س)، دیدار با خانواده شهدای معلم و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به تهدید های دشمن گفت: پاسداران با تأسی گرفتن از حضرت امام حسین (ع) برای خلق حماسه باید از آمادگی کافی برخوردار باشند تا در برابر استکبار با ایمان، بصیرت و تقوا سر بلند بمانند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها