خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان قم مطرح کرد

توسعه فعاليت‌هاي علمي پژوهشي پليس قم

فرمانده انتظامي استان قم گفت: براي بسط و گسترش پژوهش‌هاي کاربردي و همچنين توسعه فعاليت‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي، پليس قم مصمم است با کمک پژوهشکده‌هايي همچون پژوهشکده امام صادق (ع) مشکلات و معضلات اجتماعي را به‌صورت علمي و تخصصي واکاوي کند.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
توسعه فعاليت‌هاي علمي پژوهشي پليس قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی در نشست تعاملی با حجت الاسلام دکتر معتمد رئیس پژوهشکده امام صادق(ع) اظهار کرد: حل علمی مسائل و معضلات اجتماعی استان قم از طریق مسئله یابی و انجام فعالیت‌های مطالعاتی محقق می‌شود و در این راستا نیروی انتظامی در سطح استان تعامل وسیعی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی برقرار کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کاربردی کردن فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در پلیس قم خاطرنشان کرد: آن چه در انجام این پروژه‌های تحقیقاتی مهم است این است که یافته‌های پژوهشی حاصل از این تحقیقات جنبه اجرایی و کاربست داشته باشد.

مجتبایی تصریح کرد: پلیس در سال‌های اخیر به سرعت علمی شده و نتایج حاصله از نظرسنجی‌های مردم هم نشان می‌دهد که اقدامات علمی توانسته رضایت مردم را جلب و ثبات امنیت و آرامش را در حد قابل قبولی حفظ کند.

حجت الاسلام دکتر معتمد نیز ضمن قدردانی از اقدامات خوب فرماندهی انتظامی استان قم در مسیر حرکت‌های علمی و همچنین برگزاری همایش‌های مختلف و علمی کردن مسئله امنیت به‌ویژه تعامل با نهادهای دانشگاهی و پژوهشی، بر در اختیار قرار دادن متون علمی این پژوهشکده برای استفاده پلیس در راستای امنیت پایدار تاکید کرد.

رئیس پژوهشکده امام صادق(ع)ادامه داد: پژوهشکده امام صادق (ع) این آمادگی را دارد که با تشکیل اتاق‌های فکر و کارگروه‌های مشترک بین نیروی انتظامی و پژوهشکده امام صادق (ع) در مسیر راهگشایی و بررسی مسائل و معضلات اجتماعی اقدام کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار