خبرهای داغ:
دکتر سید جلال حسینی در همایش بصیرتی ناحیه لنجان که برای جمعی از بسیجیان محلی و ادارات برگزار شد به تشرح فرمایشات رهبر در خصوص حقوقهای نجومی پرداختند و تاکید کردند که رهبر معظم امام خامنه ای می فرمایند :«حقوقهای نجومی حرامخوارگی است ، باید با آنها برخورد شود- اموال باید به بیت المال برگردانده شود »
کد خبر: ۸۸۵۴۷۹۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از ناحیه لنجان ،  دکتر سید جلال حسینی مسئول معاونت سیاسی لشکر مردم پایه 14 امام حسین (علیه السلام) در همایش بصیرتی ناحیه لنجان که برای جمعی از بسیجیان محلی و ادارات برگزار شد به تشرح فرمایشات رهبر در خصوص حقوقهای نجومی پرداختند و تاکید کردند که رهبر معظم امام خامنه ای می فرمایند :«حقوقهای نجومی حرام خوارگی است ، باید با آنها برخورد شود- اموال باید به بیت المال برگردانده شود ».
مسئول معاونت سیاسی لشکر 14 اضافه کردند که: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری بعضی ها می گویند که اینها ذخایر نظام هستند و حقشان را گرفتند و. و ...
ایشان ادامه دادند که : بعضی ها می گویند که دوران انقلابی گری گذشته ، باید تنش زدایی کنیم ، آمریکا کد خداست ، نمی شود با ابر قدرت جنگید و آنان میگویند می خواهند دشمنی را تبدیل به دوستی کنیم به دوروش برون گرایی و درون گرایی.
دکتر حسینی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی گفتند: باید چشم و دل به رهنمودها و اشارات رهبر معظم داشته باشیم و همانگونه که ایشان می خواهند رئیس جمهوری انتخاب کنیم که به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد با اتکاء به تولیدات داخلی و توان نیرو های داخل کشور و همچنین دشمن ستیز باشد و چشم به دست بیگانه نداشته باشد که هرکاری بکنیم  دشمن دشمن است و دوستی گرگ و میش امری محال است .
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها