خبرهای داغ:
فرماندار برخوار از تحقق ۹۰ درصدی سهمیه اشتغال شهرستان برخوار در سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ اسفندیار تاجمیری فرماندار برخوار در جلسه کارگروه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برخوار گفت: سال گذشته برای دو هزار و ۸۱۰ نفر اشتغال در بخش های مختلف در شهرستان برخوار ایجاد شده است که نزدیک ۹۰درصد از سهمیه اشتغال شهرستان برخوار در بر داشته است.

وی افزود: بیشتر شغل های ایجاد شده در بخش های اقتصادی و در راستای مقاوم کردن اقتصاد داخلی بوده است و  دستگاه های اجرایی شهرستان باید با نگاه محلی و توجه به ظرفیت های بومی در مسیر تحقق بیشتر سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال برخوار در ادامه گفت:‌ بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار و تسهیلات برای افراد پشتیبان مشاغل خانگی وجود دارد که افراد پشتیبان به اداره کار  تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار مراجعه کنند.

وی از تشکیل ستاد تسهیل مشارکت و سرمایه گذاری در شهرستان برخوار برای آسیب شناسی در حوزه اشتغال خبر داد و افزود: این ستاد باید برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه سرمایه گذاری با هدف حفظ و توسعه اشتغال و کار آفرینی اقدام نماید.

فرماندار برخوار بر تقویت تعامل و همکاری سازنده با فعالین بخش صنعت، توجه به مزیت های نسبی شهرستان، پیگیری افزایش سهم اعتبارات اشتغال شهرستان، رعایت شرایط جذب اعتبارات مشاغل خانگی و تقویت تجاری سازی و نشان سازی محصولات شهرستان تأکید کرد.

وی برخی از دستاورد های دولت با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد کشور را رشد اقتصادی، کاهش تورم، مثبت شدن تراز تجاری، کاهش اتکا به بودجه نفت، ارتقاء رشد بخش کشاورزی، حفظ و توسعه اشتغال و  بهبود وضعیت در حوزه حمل و نقل در کشور نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها