خبرهای داغ:
رسول امامي
نماینده مردم شهرستان های نایین و خوربیابانک :
عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در جمع فرهنگیان از شاخصه ها و ویژگی استاد مطهری را معلم بودن آن شهید عنوان کرد. وی افزود : شهید مطهری نه تنها در خانه معلم بلکه در حوزه ، دانشگاه ،زندگی و جامعه معلم بود. نماینده نایین اضافه کرد […]
کد خبر: ۸۸۵۴۸۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از نایین، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان هاینایین و خوروبیابانک در جمع فرهنگیان از شاخصه ها و ویژگی استاد مطهری را معلم بودن آن شهید عنوان کرد. وی افزود : شهید مطهری نه تنها در خانه معلم بلکه در حوزه ، دانشگاه ،زندگی و جامعه معلم بود. نماینده نایین اضافه کرد[…]

به گزارش خبرگزاري بسيج، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان هاینایین و خوروبیابانک در جمع فرهنگیان از شاخصه ها و ویژگی استاد مطهری را معلم بودن آن شهید عنوان کرد.

وی افزود : شهید مطهری نه تنها در خانه معلم بلکه در حوزه ، دانشگاه ،زندگی و جامعه معلم بود.

نماینده نایین اضافه کرد : شهید مطهری نوشته ها ، کتب امروز بعد از چندین سال شهادت علامه مجاهد حرف های روز دنیا را بیان می کند که این ویژگی یک معلم است.

وی دلیل اینکه شهید مطهری وجه معلم بودنش شاخصه ای برای جامعه شد را ، تولید انسان ارزش و خلق آینده دانست.

پوربافرانی گفت : معلمی که آینده را خلق می کند ، کتاب ، حرفهایش و مهمتر از همه رفتارش آینده ساز است. معلم جایگاه و ویژگی خاصی دارد که از صدر اسلام تا کنون بزرگترین شخصیت بعد از پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت علی (ع) است چرا که بندگی خویش را در گرو آموختن کلمه بیان کرده است.

وی جایگاه و اهمیت معلم داشتن رفتار خاص برشمرد و بیان داشت : چرا که حرف ،درس، نوشته معلم آنچیزی است که می تواند معلم را متمایز و بعنوان الگوی جامعه قرار دهد.

نماینده نایین و خوربیابانک تصریح کرد : رفتار معلم در برخورد با پدیده های مختلف اجتماعی می تواند عبرت انگیز باشد.

وی تاکید کرد : همه ما در مدرسه ای که خانه دوم و در آینده برای همه خواهد بود به یک شخصیت محوری دسترسی داریم که نقش انسان سازی را برعهده دارد.

پوربافرانی در پایان بیان داشت : معلمان به جز نگاه معیشتی و مادی نیازمند نگاه با کرامت هستند تا جایگاه آنها در جامعه حفظ شود. جامعه و مدرن و تولیدگر ما ، نه تولیدی که جایگاهش معلم است بلکه تولیدی که جایگاهش مادیت است در تولید اقتصاد معلم ارزش پول آنچنانی ندارد چرا که معلم انسان ارزشمندی است که می تواند مردان و زنان خوبی را تربیت کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها