یکی از هادیان سیاسی سپاه شبستر در جمع بسیجیان روستای علیشاه این شهرستان گفت: اصلی ترین علت قیام و شهادت امام حسین(ع) مبارزه با جهل و نادانی است و انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی زینالی افزود: امروزه خوشبختانه حقیقت این حرف حضرت امام(ره) که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است بیش از پیش برهمگان آشکار می شود بنابراین باید مبارزه با شیطان را در سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.
وی بیان کرد: امروز به برکت شخصیت بزرگوار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران دلاورانه از میدان عمل خارج شده است چراکه امروز خود سلطه گران به این نکته اذعان دارند . ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید ما در افغانستان با شش هزار میلیارد دلار وارد جنگ شدیم در حالی که پیروز میدان جمهوری اسلامی ایران شد.
زینالی ادامه داد: امروزه جمهوری اسلامی ایران قدرت بسیج کنندگی موثری دارد و در زمینه های مختلف بکارگیری می کند.
وی در ادامه به افتخارات جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف چون پهباد و ... اشاره کرد که همگی به برکت تلاش های شبانه روزی جوانان این مرز و بوم است نه برجام.
زینالی اضافه کرد: متاسفانه عده ای مخصوصا در زمان اصلاحات اروپا را به عنوان الگوی خود قرار داده و عبور از دین را راه چاره می دانند و شباهت جامعه اسلامی را با کلیساهای غرب می کنند در حالی که این فکر کاملا غلط است چراکه کلیسا به عنوان ابزاری بود که علیه مردم آن دوران اروپا و با دین و اسلام فرسنگ ها فاصله دارد.
این هادی سیاسی افزود: بهترین جلوه گاه دموکراسی در جمهوری اسلامی انتخابات است و مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند و باید انتخاب مان آگاهانه و خداپسندانه باشد نه از روی جهل و نادانی و یا از روی ترس و سودجویانه باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها