امام جمعه شهرستان چگنی گفت : یکی از وظایف مردم در حال حاضر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و همین امر سبب شکوه و سربلندی نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۲۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و شهادت دانشمند بزرگ اسلام استاد مرتضي مطهري (ره) دیداری توسط فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و تمامی پایوران ناحیه سپاه شهرستان چگنی با امام‌جمعه محترم صورت گرفت.

 حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان سربلندی نظام اسلامی است


حجت‌الاسلام حسین زاده آملی در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یکی از وظایف مردم در حال حاضر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و همین امر سبب شکوه و سربلندی نظام اسلامی می‌شود.

 حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان سربلندی نظام اسلامی است
 

 
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که با اتحاد می‌توان فتنه‌ها و انحرافات را به‌خوبی ریشه‌کن کرد و توطئه‌های دشمنان را در تمام ابعاد خنثی کرد.

 حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان سربلندی نظام اسلامی است


حضرت حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه شهرستان چگنی در این جلسه با توجه به هفته عقیدتی سیاسی به بیان خصوصیات شخصیتی شهید بزرگوار حضرت آیت‌الله مطهری (ره) پرداخت و اظهار داشت: رمز موفقیت این شهید بزرگوار خدامحوری و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی در سطح جامعه بوده است.

وی بیان کرد: شهید مطهری (ره) یک الگوی به تمام معنی ازنظر ایمان، اخلاق، تلاش و کوشش درراه هدایت مردم است و اولین نکته‌ی مشهود در زندگی وی این است که فوق‌العاده صادق بوده‌اند و همین صداقت یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت هر انسان است.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات