خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

معلم مایه حرکت و برکت جامعه/ نگذاریم انتخابات ملعبه دست بيگانگان شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت هفته معلم در جمع فرهنگیان، مدیران و فرماندهان واحدهای دانش آموزی سپاه مرند معلمان را مایه حرکت و برکت جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر رسالت معلمان و مربیان را مهم خواند و گفت: پس از نهاد خانه و خانواده که کانون پر مهر و محبت پدر و مادر است، مدرسه مهم ترين مکان براي تعليم و تربيت است جایی که محل بروز و ظهور رسالت خطير معلمی است که اگر او معلمی کند راه انحراف بسته مي شود و در زندان ها مسدود مي شود.

وی در ادامه افزود: معلم بايد همه تلاشش براي خدا باشد چراکه با توجه به خداست که مي شود تربيت الهي کرد و این باید در جامعه ما توسعه و گسترش یابد.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات پیش رو را یک نوع آزمون و امتحان الهی برای همه آحاد مردم عنوان و تاکید کرد: همه مردم با اميد و اعتماد به پاي صندوق ها بروند و مراقب فعاليت هاي رسانه ای دشمن باشند.

وی اظهار داشت: نگذاريم انتخابات ملعبه دست بيگانگان شود، انتخابات مال ملت ايران، جمهوري اسلامي و اسلام است؛ مرزهایمان را با دشمن مشخص و متمايز كنیم تا نقشه های دشمن از انتخاب ما نقش برآب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها