دانشجویان انقلابی دانشگاه های ایلام گفتند: مردم فهیم ایران تاب هیچ گستاخی به اهل بیت(ع) را ندارند عمار گونه پیش میروند تا جهل را از صحنه روزگار محو کنند،بلهوسان دنیا طلب بدانند؛نبرد ابوذر ها و مالک اشتر ها هنوز ادامه دارد و دهن کجی لیبرال های داخلی به 80 میلیون جمعیت با انتخاب اصلح و برخورد انقلابی بی پاسخ نمی ماند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام؛ در پی توهین مجری هتاک ستاد روحانی در ایلام که موجی از انزجار مردم را در پی داشت، دانشجویان انقلابی دانشگاه های ایلام با صدور بیانیه، نامه اعتراضی به رئیس جمهور و امضاء طومار در نماز جمعه، سیاه پوشی د33 دفتر بسیج دانشجویی در استان، یادداشت و مصاحبه این حرکت رذیلانه را محکوم نمودند و از مسئولان  استانی و روسای دانشگاه ها خواستند راجع به این مسئله موضع خود را صراحتا اعلام نمایند چرا که سکوت در سایه ترس از دست دادن موقعیت های احتمالی آینده اختیار نموده اند.

 
سید علی رهبر، فعال دانشجویی دانشکده علوم قرانی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی از ایلام اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) و امام موسی کاظم (ع) از طرف اصلاح طلبان نشانه ی کینه و دشمنی است که با اهل بیت دارند.اصلاح طلبان و دولت آقای روحانی با دروغ به مردم و توهین به مقدسات در سایه پرچم انقلاب اسلامی با دهن کجی به 80 میلیون جمعیت افکار لیبرالیزم غربی را در جامعه ی اسلامی پیاده میکنند.

وی افزود: مثال روشن این افکار تکنوکرات های داخلی در جلسه ی که به حضرت امام رضا(ع) توهین کرده اند به وضوح دیده شد، با بی شرمی تمام در این برنامه شیطانی حضور یافتند، دست زدند  و کل و سوت کشیدندو بعدش میگویند که ما این حرکت را نمیپذیریم و در مقابلش موضع میگیرند و محکوم میکنند و یا بعضی از مسئولینی که در مقابل حادثه ی نه دی موضع گیری نا حق می گیرند و آن را امری عادی قلمداد می کنند یا مراکز قرانی را مثل دانشکده علوم قرانی ایلام منحل میکنند و با چهار حرکت منافقانه جامعه را به طرف غرب گرایی سوق میدهد لذا باید گفت که این چنین افکاری در مسئولین استان ایلام بیشتر از جاهای دیگر وجود دارد و این مایه تاسف ماست.
 

رهبر در ادامه گفت: دانشجویان و اساتید باید در مقابل افکار لیبرالیزم غربی مردم را آگاه کنند و جامعه را از چنین افکار منافقانه ای پاک کنند.جای تعجب است که چرا روسا دانشگاهی و مسئولان استانی در مقابل چنین افکار و اعمال خبیثانه ای که رگ غیرت مردم  را به جوش آورده و اعتقادات مردم را زیر سوال میبرد سکوت کرده اند البته زمانی که قران هم در خطر بود هم همین گونه سکوت کرده اند که جای تاسف است.

 
این فعال قرآنی در ایلام تاکید کرد: من به نمایندگی از دانشجویان دانشکده علوم قرانی چنین افکار غرب پرستی را محکوم میکنم و مسئولین اصلاح طلب در استان را عامل اصلی چنین بیحرمتی و بی احترامی نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع)میدانم.
 
 
 
یکی از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور گفت: بصیرت همان مهره گم شده ایست که عده ای کم توان از تحلیل و مباحثه را درگیر و دار خودشیرینی ها و آشفتگی های روحی حاصله جهت جولان دادن جهل در میدان رقابت، کیش و مات نموده است.
 
وی افزود: هرچه عقربه های زمان بیشتر از پیش میگردند و ثانیه ها را در دستان پر التهاب تاریخ به یادگار میگذارند، میزان درک و شهود ما از  بی کفایتی هایی افزون میگردد که سد راه ظهور آخرین منجی عالم بشریت میشود. و این یعنی نبرد ابوذر ها و مالک اشتر ها دیدنی شده است.

دانشجوی انقلابی دانشگاه پیام نور افزود: در وانفسای انتخاب و‌گزینش فردی اصلح که متضمن احقاق حق باشد، میبینیم که لازمه حرکت رو به جلو با امکان تخطی هرچه کمتر *بصیرت* میباشد. که با روشن بینی و استمداد نمودن از احادیث ائمه بزرگوار و آیات کریمه قرآن حاصل می اید.

وی گفت:چه افسوس و اندوه وسیعی در پی دارد اینکه عده ای جهت غصب کرسی که دارای ما به ازای حقوقی باشد دست به هر کاری زده یا به هر نحوی علیه هر شخصیتی یاوه بگویند، چه بسا آگاهان در صحنه و آنان که در هم افزایی بصیرت بین جوانان و دیگر افراد جامعه نقش دارند تاب هیچ جهل و گستاخی را نداشته و با تکیه بر دین و دانش حقیقیشان عمار گونه پیش میروند تا که جهل را از صحنه حاضر محو نمایند.
 
سجاد بدواز دانشجوی انقلابی ایلام با اشاره به بیانات رهبری گفت:دانشجویی که اصلًا نفهمد در دنیا چه می گذرد، این دانشجو، دانشجوی زمان خودش نیست؛ مرد زمان خودش نیست. دانشجو باید احساس سیاسی داشته باشد، درک سیاسی داشته باشد، تحلیل سیاسی داشته باشد.
 
مسئولین  استانی شیعه پرور ایلام بدانند، در استان شیعی و ولایی ایلام اصلاح طلبی رو به افزایش است  و خود شما نیز از همان حزبید،در استان دانشکده قرآنی  در سایه بی توجهی شما  در ورطه تعطیل افتاده و نوری از چراغ های معنوی شهر ایلام رو به خاموشی و محکوم به انحلال است، باز هم سکوت اختیار کردید،در استان شهید پرور و شیعه پرور ایلام به امام غریب توهین شد سکوت کردید!!!باید در قیامت پاسخگوی سکوتتان باشید!

وی افزود: همیشه حرف زدن ظلم نمی آورد بلکه این سکوت بود که حسین ابن علی و اصحاب وفادارش را  شهید و اهل بیتش را اسیر کرد.

بدواز گفت: مردم باید حواسمان باشد که یک اشتباه را دو بار تکرار نکنیم دشمن بیرون مرزها نیست!منافقین داخلی از دشمنان خطرناکتر هستند!!!

سجاد حسنی گفت: ای جاهلان بی بصیرت؛ از تاریخ عبرت بگیرید، آیا انالحق گفتن منصور حلاج را فراموش کرده ايد؟؟؟ بصیرت عمار و سلمان و حر ماندن است و الا طلحه و زبیر هم سالها دوشادوش علی شمشیر زدند.

وی افزود: عده ای از حامیان جاهل مجری هتاک ایوانی در توهین به امام رئوف(ع) منتقدین به این برنامه مضحک و فتنه انگیز  بیسواد خوانده اند! ای جاهلان بی بصیرت از تاریخ عبرت بگیرند.که تاریخ در حال تکرار است.

حسین شربی نیازی از فعالین دانشگاه ایلام گفت: ما شرمنده ولی نعمتمان هستیم  بخاطر عده ای جاهل و فتنه گر که سر سفره ولایت نشسته نان می خورد و نمک دان می شکنند و سفره دری می کنند! جای تعجب نیست روزگار آنقدر به خاطر بلهواسان دنیا طلب بد شده است که بخاطر منافع هم از سفره معاویه می خورند و هم ادعای محبت علی و اولاد علی(ع) را دارند و  این همان آفت تزویر در جامعه است.
 
شربی نیازی گفت: آقا جان شرمنده ایم که در این هیاهو روزگار افرادی که تشنگان قدرت و ثروت اند به ساحت مقدستان اهانت کرده اند، البته آقا جان جای تعجب نیست،این جماعت مفلک از نسل همان کسانی هستند که در سال 88 به ساحت مقدس جد بزرگوار و مظلومتان سید الشهدا توهین کرده اند.
 
وی تاکید کرد:اما این جماعت خائن و بزدل تذکر میدهم؛ ما ملت و مردم ایران اسلامی هر چه که داریم از لطف و کرم ائمه معصومین و علل الخصوص آقا علی بن موسی الرضا (ع) است و کوچکترین بی احترامی را از هر شخص و گروهی را هرگز برنخواهیم تافت و با هتاکان، انقلابی رفتار خواهیم کرد.
 
این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد:از تمام مسئولین که در سایه سکوت خود را مخفی کرده اند، انتظار میرود نسبت به این هتک حرمت واکنش نشان داده و اعلام موضع قاطعانه کنند و بیدانند اگر بار دیگر شاهد چنین جسارت های از سوی بعضی از منافقین داخلی باشیم، کفن پوش و با خون خودمان جوابتان را خواهیم داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات