حسین نسب گفت: فرودگاه اراک از طول باند، ترمینال، پارکینگ هواپیما و نیروی انسانی مناسبی برخوردار است. بدین ترتیب علاوه بر هواپیمایی ایران‌ایر، دو شرکت نفت و آسمان هم تقاضای بیس شدن این فرودگاه برای یکی از هواپیماهایشان را ارایه کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رحیم حسین‌نسب مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه در سال گذشته شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پیشنهاد بیس شدن فرودگاه اراک برای یکی از ATR هایش را مطرح کرده بود، گفت: فرودگاه اراک از طول باند، ترمینال، پارکینگ هواپیما و نیروی انسانی مناسبی برخوردار است. بدین ترتیب علاوه بر هواپیمایی ایران‌ایر، دو شرکت نفت و آسمان هم تقاضای بیس شدن این فرودگاه برای یکی از هواپیماهایشان را ارایه کردند.
 
وی عنوان کرد: از یک سو پارکینگ فرودگاه مهرآباد از هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی مختلف اشباع شده است و از سوی دیگر با ورود هواپیماهای جدید به ایران، ایرلاین‌ها باید به فکر جابه‌جایی هواپیماهای خود در فرودگاه‌های ایران باشند. در حال حاضر بسیاری از ایرلاین‌ها تمایل به بیس شدن فرودگاه‌های اطراف تهران برای هواپیماهای خود را دارند.
 
حسین نسب ادامه داد: در این راستا شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پیشنهاد بیس شدن فرودگاه اراک را برای یکی از ATR های جدیدش با ظرفیت ۷۰ مسافر ارایه کرد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی آسمان و نفت نیز قول بیس شدن این فرودگاه برای یکی از هواپیماهای خود را دادند.
 
به گفته مدیر فرودگاه اراک، شهر اراک در صبح‌ها و عصرها هوای بسیار خنکی دارد به این معنا که بیس شدن فرودگاه اراک برای پروازهای اول صبح و آخر شب بسیار مناسب است و برای ایرلاین‌ها نیز مقرون به صرفه خواهد بود زیرا پرواز با تمام ظرفیت برقرار می‌شود. همچنین مسافران اراکی از پروازهای صبح زود و آخر شب قطعا استقبال میکنند .

انتهای پیام/
ارسال نظرات