مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیر گفت: دلیل ترس دشمنان از سپاه داشتن موشک و تجهیزات نظامی نیست، بلکه به دلیل معنویت و اخلاص است.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو بانیریمیز با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: بسیج و سپاه شجره طیبه و پاسدار واقعی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با ولایی خواندن قشر فرهیخنه پاسداران گفت: سپاه پاسداران قدرت ایمان و اخلاص و با پیوند مستحکم با ولایت با تمام وجود و در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و حریم ولایت دفاع می کند.

وی بیان کرد: پاسداران و بسیجیان با عقیده و ایمان خود، هیچ وقت دچار ترس و وحشت دشمن نشده اید و آن چیزی که شما را از دیگر ارگانهای نظامی جهان متمایز کرده است همین عقیده و ایمان خالص است.

وی گفت: سپاه در سه دهه اخیر افتخارات بزرگی را خلق کرده است که بر جسته ترین مدال افتخار سپاه توفیقات این نهاد مقدس در دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام احدی تاکید کرد: هر کجا خطری متوجه انقلاب شده است سبزپوشان سپاه پاسداران در احساس مسئولیت پیشگام بوده و با اخلاص و اقتدار وارد عرصه دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب شده است.

وی در ادامه رمز موفقیت سپاه را سه عامل معنویت،پیوند با ولایت وارتباط با روحانیت دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران قدرت ایمان واخلاص و با پیوند مستحکم با ولایت با تمام وجود و در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام وحریم ولایت دفاع می کند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه شهرستان نیر در ادامه به بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد: استاد مطهری (ره) به حق یکی از بزرگترین معماران بنای فکری نظام اسلامی به حساب می آید.

ارسال نظرات