خبرهای داغ:
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج انجام شد:
امام جمعه آوج تاکید کرد: باید همیشه آماده باشیم و در نظر داشته باشیم که جنگ نظامی تمام شده ولی جنگ فرهنگی٬جنگ اقتصادی ٬جنگ نرم همچنان ادامه دارد و ما باید در همه حال آماده انجام وظیفه باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه غبار روبی مزار شهدا و شهدای گمنام شهرستان آوج باحضور حجت الاسلام هاشمی  امام جمعه شهرستان آوج و نیروهای سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین نیروهای انتظامی و معلمان و بزرگان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج در سخنرانی خود به مقام والای شهیدان پرداخته و فرمودند که ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: در زمان حاضر ما باید در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم و در هر شرایطی حقیقت را بیان کنیم و دست از ایستادگی نکشیم.

هاشمی در دفاع از ارزشها اذعان کرد: باید همیشه آماده باشیم و در نظر داشته باشیم که جنگ نظامی تمام شده ولی جنگ فرهنگی٬جنگ اقتصادی ٬جنگ نرم همچنان ادامه دارد و ما باید در همه حال آماده انجام وظیفه باشیم.

یکی دیگر از برنامه های انجام شده در این مراسم  زنگ سپاس در یکی از مدارس شهرستان آوج با حضور نیروهای سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) به صدا در آمد.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها