بوشهر_ فرمانده سپاه عسلویه گفت:برای دفاع از نظام، انقلاب، اسلام و اعتقادات مردم بیداریم
کد خبر: ۸۸۵۴۹۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، سرگرد مهدی حسن زاده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک اظهار کرد:هر شخصی از کیان این کشور و از دستاوردهای این انقلاب دفاع می کند پاسدار محسوب می شود.

حسن زاده تصریح کرد:جیره خواران و مزدوران خارجی 10 نفر از مرزبانان کشورمان را به بدترین شکل ممکن به شهادت رساندند بمنظور اینکه به وحدت شیعه و سنی ضربه بزنند.

وی تاکید داشت:هر کسی که بخواهد خدشه ای به این وحدت وارد کند زیر شنی تانک های عقیدتی سربازان این انقلاب له خواهد شد.

وی گفت:سپاه و بسیج به هیچ جناحی وابسته نبوده و با هیچ احدی تعارف ندارد بلکه ما طرفدار وحدت همه طوایف و سلایق در این نظام و مملکتیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد:اگر کسی بخواهد به عقاید ما چه اهل تسنن و چه اهل تشیع تعرض یا توهین کند به طور کامل و با تمام توان به مقابله با آن برمی خیزیم.

وی بیان داشت: توهین به امام رئوف امام رضا(ع) و توهین به شهدای مدافع حرم را برنمی تابیم و کسانی را که برای منفعت خود و کسب یک رای بیشتر پا روی مقدسات و عقاید مردم گذاشتند را محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد:ما پاسداران لباس سبز پوشید هایم جهت بصیرت و بیداری همیشگی و جهت دفاع از از نظام و انقلاب و اسلام و اعتقادات این مردم بیداریم.

حسن زاده گفت:به حول قوه الهی مردم چاه مبارک نیز مانند دیگر نقاط ایران با حضور پرشور خود در انتخابات آتی مشت محکمی به دهان یاوه گویان خارجی و مزدوران داخلی مخالف انقلاب و اسلام خواهند زد.

دراین مراسم از زحمات سروان پاسدار علی ادرسی تقدیر و مورد تکریم قرار گرفت و سروان اکبر اسماعیلی آزاد بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاه مبارک معارفه شد.

 

ارسال نظرات