خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

رئیس جمهوری پایبند به قانون می خواهیم نه به حزب و گروه خودش

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه این پست و مقام ها ارزش آن را ندارد که به خاطر آن ارزش های نظام را زیر سئوال ببریم ، گفت: فردای انتخابات ما رئیس جمهوری می خواهیم که پای بند به قانون باشد نه پای بند به حزب و گروه خودش.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۲۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در مراسم جشن میلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) در جمع مردم شهر حاجی آباد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: همه شهدا به مقام حضرت عباس غبطه می خورند زیرا آن حضرت خصوصیات بارزی داشت که یکی از خصوصیات بارز آقا ابالفضل العباس ، بصیرت آن حضرت بود.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: ارتباط با خدا ،قرآن و دعا از عوامل بصیرت سازاست که انسان بوسیله آن می تواند به بصیرت برسد.

مرتضائی نیا با اشاره به انتخابت پیش رو،تصریح کرد: ما در آینده نزدیک یک امتحان بسیار بزرگی به نام انتخابات در پیش داریم بنابراین باید بسیار دقت داشته باشیم و از خداوند بخواهیم از این امتحان بزرگ سرافراز بیرون بیاییم.

وی اذعان داشت:ما را به سمت و سویی می برند که فردا باید در مقابل دشمن سر خم کنیم و به سمت و سویی حرکت می کنیم که ارزشهای نظام زیر سوال می رود بنابراین باید خیلی مواظب باشیم و دقت کنیم زیرا اگر خدای ناکرده به ارزشهای این نظام آسیبی برسد،جمع کردن این آسیب غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف است،ادامه داد:اولین خواسته ما از مردم این است که همه مردم در انتخابات شرکت کنند .

مرتضائی نیا با تاکید بر مساله امنیت و سلامت انتخابات گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مسؤولان باید مواظب باشند تا انتخابات سالم برگزار شود اما امروز ما متاسفیم که در شهرستان زیرکوه ستادی افتتاح می شود و شخص اول شهرستان که باید سلامت انتخابات را بر عهده بگیرد با معاون و عوامل اجرایی خود در افتتاح این ستاد شرکت می کند و این جای بسی تاسف دارد.

امام جمعه زیرکوه بیان داشت:وقتی کسی که باید سلامت انتخابات را تامین کند در افتتاح ستاد یک نامزد انتخابات شرکت می کند چطور باید رای مردم را به آنها بسپاریم و بدانیم در آن تقلب و دستبردی نیست.

وی با بیان اینکه مسؤولان و برگزار کنندگان انتخابات باید بی طرف باشند، تاکید کرد: باید عوامل نظارتی و شورای نگهبان و قوه قضائیه این موضوع را بررسی کنند و عواملی که این کار را انجام می دهند باید پاسخگو باشند.

مرتضائی نیا با بیان اینکه این پست و مقام ها ارزش آن را ندارد که به خاطر آن ارزش های نظام را زیر سئوال ببریم ،گفت:فردای انتخابات ما رئیس جمهوری می خواهیم که پای بند به قانون باشد نه پای بند به حزب و گروه خودش.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: متاسفانه در افتتاح یک ستاد در یک شهرستانی به ساحت مقدس امام هشتم توهین می شود و هیچکس محکوم نمی کند و باز همین امروز در افتتاح یک ستاد دیگر مدافعین حرم و کسانی که جان خود را فدا می کنند توهین می شود و آنها را به تمسخر می گیرند بنابراین باید بسیار مواظب باشید زیرا ارزش های نظام را زیر سئوال می برند.

وی خاطرنشان کرد:به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که ادعا می کنند برجام سایه جنگ را از سر مردم برداشت،تصور اشتباهی است زیرا این مردم بودند که با حضور خود در صحنه ها سایه جنگ را برداشتند نه برجام زیرا برجام نافرجام شد و برجامی که قرار بود رکود و بیکاری را از کشور بردارد به یرانجام نرسید و این را مردم قضاوت کنند.

وی با تبریک روز پاسدار بر پاسداران گفت: پاسدار یعنی مراقب و هر جا ارزشهای نظام زیر سئوال می رود پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و مراقبند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها