خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: اگر امروز برخی مشکلی رفع نشده است به مدیریت ضعیف برخی مسؤولان برمی‌گردد که نباید پای انقلاب نوشته شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۲۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در دیدار با امام جمعه طبس و در جمع پاسداران به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه، اظهار داشت: در 29 اردیبهشت ماه سال جاری دو انتخاب مهم در ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در پیش داریم.

وی تصریح کرد: هادیان سیاسی سپاه در این عرصه نقش مهمی دارند و غربی‌ها تاکنون علیه این انتقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم تبلیغات عجیبی را ایجاد کرده و می‌کنند و دشمن در واقع به دنبال این است که بگوید مردم از این انقلاب ناراضی بوده و مشکلات مدیریتی وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: اگر به قبل و بعد از انقلاب بنگریم مشخص است چه خدماتی به مردم شریف ایران اسلامی شده است و اگر مشکلی نیز بوده و امروز رفع نشده است به مدیریت ضعیف برخی مسؤولان برمی‌گردد که نباید پای انقلاب نوشته شود.

فرحبخش‌ثانی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری مردم است و باید بصیرت‌افزایی و روشنگری کنیم تا همه آحاد مردم به طور گسترده در انتخابات حضور دشمن شکن داشته باشند.

وی در خصوص برخی مشکلات امروز کشور گفت: امروز در مسائل معیشتی مردم تحت فشار هستند و در نظرسنجی‌هایی که انجام می‌گیرد، حضور مردم در پای صندوق‌های رای نگران کننده است و یا شاید برخی مردم هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند که این نگران کننده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: ما باید امروز خدمات نظام را بازگو کنیم و کوتاهی‌های یک مسؤول به حساب انقلاب و نظام گذاشته نشود و در واقع هر رای ایرانی تیری است به طرف دشمن که باید حتما به این وظیفه خود عمل کنیم.

فرحبخش‌ثانی ضمن بیان اهمیت مطالب رهبر معظم انقلاب افزود: برخی مسؤولان فکر نکنند با آمدن آنها سایه جنگ از سر کشور برداشته شده است، قطعا این گونه نیست و در واقع آن چیزی که سایه جنگ را از سر این کشور برداشته است حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی، راهیپمایی‌ها و انتخابات است.

وی همچین یکی دیگر از وظایف مردم در این دوره از انتخابات را شناخت فرد اصلح دانست و گفت: درست است که همه کاندیدا تایید صلاحیت شده‌اند اما وظیفه دیگر ما این است فرد اصلح را انتخاب کنیم و امروز در این ایام باقی مانده تا انتخابات در بحث بصیرت‌افزایی و روشن‌گری تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها