خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه
در گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیش از 50 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج سپاه شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۲۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندکی ولی فقیه سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم با اشاره به برنامه های مختلف اجرایی در این هفته اظهار کرد: در آغازین روز این هفته مسئول و معاونین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و کانون بسیج فرهنگیان با ائمه جمعه رودیان و بسطام دیدار کردند.

اسماعیل سلمانی افزود: برگزاری جلسه با فرماندهان حوزه های بسیج، برگزاری نشست های بصیرتی اعتقادی در سطح پایگاه های مقاومت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به خصوص در بخش بیارجمند و منطقه کلاته خیج از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری پنج همایش با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران و برادران و بسیج فرهنگیان و عموم مردم یا محوریت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اجرا خواهد شد.

سلمانی تصریح کرد: تجلیل از فعالین نمایندگی ولی فقیه و هادیان سیاسی و برگزاری آموزش غیرحضوری فرماندهان و مسئولین بسیج و دیدار با پیشکسوتان نمایندگی و خانواده شهدا روحانی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است که به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و حوزه ها و پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها