خوشبختانه ورزش مهرانه یکی از بانشاط ‌ترین تفریحات می‌باشد و فضا برای وحضور خانواده ها کاملاَ سالم است.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات واحد ورزش مهرانه از ابتدای فعالیت تاکنون گفت: مهرانه از ابتدای تاسیس یعنی از سال 85 با هدف ارائه خدمات بشردوستانه در تلاش بوده تا همواره در کاستن درد و رنج بیماران نقشی مؤثر ایفا نماید.

مینا صنعتکار با بیان این‌که مهرانه تا سال 94 کمک به درمان بیماران را در دستور کار خود قرار داد، افزود: در حال حاضر مهرانه در کنار ارائه خدمات درمانی باکیفیت، موضوع آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان را با جدیت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دختران و بانوان و دانش‌آموزان عملیاتی می‌کند.

وی با عنوان این‌که موضوع آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان در 4 حوزه از جمله ترویج ورزش صبحگاهی، آموزش در مدارس و برگزاری کارگاه‌‌ها و کلاس‌ها برای دختران و بانوان، جلوگیری از استعمال دخانیات و سیگار، ترویج مصرف غذای سالم و در نهایت نهادینه کردن ورزش صبحگاهی در بین مردم را با جدیت پیگیری می‌کند، اظهار داشت: واحد آموزش مهرانه نیز با هدف جامه عمل پوشاندن به اهداف سلامتمحور این مجموعه از 12 اردیبهشت ماه سال 94 آغاز به کار کرده است.

مسئول واحد ورزش مهرانه ادامه داد: این واحد با تشکیل کارگروه در صدد است تا ورزش همگانی را بین اقشار مختلف مردم به ویژه افراد کم تحرک و بی تحرک با هدف جلوگیری از ابتلا به سرطان ترویج دهد.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی ورزش صبحگاهی مهرانه از ساعت 7:30 تا 9 روزهای جمعه در پارک ملت (شهربازی) زنجان گفت: مهرانه تنها ارگانی است که توانست ورزش همگانی ویژه خانواده‌های زنجانی را در این شهر بناگذاری کند و خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌هایی را کسب کرده است به طوری که در ویژه برنامه‌های مشترک با ادارات و دستگاه‌های دولتی بیش از یک هزار نفر در ورزش صبحگاهی مهرانه حضور می‌یابند.

صنعتکار با بیان این‌که ورزش صبحگاهی مهرانه بدون دعوت از ارگان‌ها به طور متوسط با حضور 150 نفر از علاقمندان در پارک ملت برگزار می‌شود، عنوان کرد: مفتخریم که اعلام کنیم ورزش مهرانه حتی در سردترین جمعه‌های سال نیز با حدود 50 نفر از شهروندان برگزار گردید و هرگز متوقف نشد.

وی نشاط و شادابی را مهم‌ترین رکن در ورزش همگانی دانست و گفت: خوشبختانه ورزش مهرانه یکی از بانشاط‌ترین تفریحات می‌باشد و فضا برای وحضور خانواده ها کاملاَ سالم است.

صنعتکار با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی پس از اتمام ورزش همگانی و صبحگاهی مهرانه در صبح روزهای جمعه هر هفته افزود: به منظور جذب مشارکت‌های مردم برای حضور در برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه بازی‌های بومی و محلی ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات