خبرهای داغ:
به مناسبت روز عقیدتی و سیاسی در سپاه :

از مربیان نمونه عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج استان تجلیل شد

درمراسمی با حضور حجت الاسلام ادیانی معاون عقیدتی، سیاسی سپاه پاسداران و سردار سلیمانی فرمانده سپاه استان برگزار شد ،از مربیان نمونه عقیدتی و سیاسی سپاه وبسیج دراستان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۴۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در این مراسم گفت: آن چیزی که در دنیا، نظام استکباری را مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار داده نبرد اندیشه هاست و ونظام اسلامی به عنوان یک ابرقدرت ایدئولوژیک در حال پیشروی و کسب پیروزی است.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد:شهید مطهری به عنوان یکی از نظریه پردازان انقلاب در یک دوره ای به صورت هوشمندانه بر مبنای آیات قرآن توانست متناسب نیاز فکری جوامع بشری این اندیشه را بروز رسانی بکند.

وی تاکید کرد: ریشه انقلاب اسلامی همین بنای فکری است که به دست شهید مطهری(ره) و دیگر اندیشمندان تدوین شده و تمام تهدیداتی هم که نظام استکباری دراین زمینه می کند برای زدن شاخ و برگ هاست و چون ریشه درخت انقلاب قوی است این حملات باعت بارور شدن آن می شود

در ادامه معاون عقیدتی، سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب گفت: پیامبر اکرم (ص) در فرمایشی هدف از بعثت خود را تکمیل فضیلت های اخلاقی ذ کر کردند یعنی با یک نهضت نرم افرادی بدوی که به تصریح همه تارخ نگاران هیچ تمدنی نداشتند را در معرض تعلیم و تزکیه قرار داد .

حجت الاسلام والمسلیمن ادیانی گفت:آنچه ما را در مقابل دشمن نگه داشتند همین عقیده بوده و دشمن بعد از دفاع مقدس از سال 65 این عقیده را مورد هجمه قرار داده وجنگ را از فاز نظامی وارد فاز جنگ نرم و فرهنگی کرده.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری گفت:شهید مطهری (ره) به عنوان شخصیتی که زیربنای فکری انقلاب را تدوین کردند با زمان شناسی تهدیدات دشمن را درک کرد و حمله متقابل آن را انجام می داد.

ارسال نظرات