خبرهای داغ:
محمد کلامی؛ مدیرکل کمیته امداد و سیدجواد انگجی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به منظور گسترش همکاری در کمک به نیازمندان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با بیان اینکه این تفاهم نامه در دو نسخه و چهار ماده به مدت پنج سال منعقد شده و قابل تمدید است، افزود: ایجاد پایگاه در محل های مشخص شده دانشگاه آزاد اسلامی، اعزام نیرو برای حامی یابی و دریافت کمک های اهدایی و تامین شناسنامه های طرح محسنین از تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

وی بیان کرد: تخصیص مکان برای پایگاه جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها،تخصیص مکان برای حامی یابی طرح محسنین و مشارکت هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از خانواده های نیازمند محسنین از مهمترین تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی استان در این تفاهم نامه است.

کلامی با اشاره به اینکه خانواده طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده های نیازمند می شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند،اظهار کرد: حامیان طرح محسنین در سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال به فرزندان نیازمند کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه اکنون بیش از 10 هزار فرزند بدون حامی هستند،خاطرنشان کرد: هشت هزار و 215 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر پنج هزار و 127 فرزند خانواده های نیازمند استان گسترانیده اند.

ارسال نظرات