خبرهای داغ:
عضور شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور:

مبنای مدیریت انسانی باید هدایت الهی با محوریت انسان کامل باشد

عضور شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور گفت: بزرگترین جنگ امروز، جنگ فرهنگی است و همه ما باید برای حمایت از ولی خود و دین مان در حوزه فرهنگی کار کنیم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۴۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خانم دکتر خزعلی عضور شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور در همایش بصیرتی سیاسی، نفوذ دشمن در حوزه زن و مسائل خانواده که صبح امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد با اشاره به رشادت های حضرت زیبت(س) در کربلا اظهار کرد: حضرت زینب در جنگ نرم و پیام رسانی واقع عاشورا نقش اساسی داشتند و زمانی که در کاخ دشمن تحت فشار های فراوان بودند می فرمایند من جز زیبایی چیزی ندیدم.

وی ادامه داد: توصیه شده برای یک مومن گفتن کلمه حق نزد حاکم جاعر بزگترین جهاد است؛ حضرت زینب (س) نیز در کاخ دشمن که فجیع ترین ظلم را بر خاندان پیامبر انجام داده بود از گفتن کلمه حق دریغ نکرد و رسالت خود را انجام داد واین نشانه پیروی از ولی خود بود.

دکتر خزعلی بیان کرد: بزرگترین جنگ امروز، جنگ فرهنگی است و همه ما باید برای حمایت از ولی خود و دین مان در حوزه فرهنگی کار کنیم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه مبعث آمده بود تا ما را در مدار مدیریت هدایت بنیان با محوریت انسان کامل قرار دهد ابراز کرد: تمام تفاوت ما با دنیای غرب که در جنگ با آن هستیم این است که محوریت دنیای غرب انسان است و تمایلات انسانی ولی ما معتقدیم که محوریت باید هدایت بنیان و با محوریت انسان کامل که همان پیامبر اکرم (ص) هستند باشد.

دکتر خزعلی در ادامه با بیان اینکه برای مدیریت انسانی، انسان ها باید هر روز روبه رشد و ترقی باشند گفت: مبنای این مدیریت باید هدایت الهی با محوریت انسان کامل باشد و اجرای این مدیریت با تفکراتی برخواسته از تفقه و تخصص و تقوا عملی می شود.

عضو شورای اجتماعی زنان کشور بیان کرد: آیا در دنیا در این سطح از اندیشه ورزی حکومتی می شناسید؟ نهایت آزدی در دنیای غرب این است که مردم پای صندق رای بیایند و مردم هم بر اساس تحریکاتی که به تمایلاتشان انجام می شود در انتخابات شرکت می کنند، مخصوصا تمایلات نسل جوان که در اوج انفجار نیاز ها نگه داشته می شود و محروم می مانند که از این تمایلات سوء استفاده می کند.

خرعلی تبیین کرد: بعث آمد تا برانگیختگی را بر اساس تعقل وحی بنیان هدایت کند و بعثت های مادیدر برابراین بعثت با وسوسه های شیطانی و تمایلات و غرایز سعی درتغییر جوامع دارند.

وی اذعان کرد: دشمن همواره در کشور ما نقشه برای نفوذ دارد و اینکه چه قدر موق بوده است بستگی به همت و هوشیاری ما دارد. دشمن به آنچه که برنمامه ریزی کرده است نرسیده ولی تغییراتی انجام داده است.

عضو شورای اجتماعی زنان کشور در پایان متذکر شد: اگر وضع امروز ادامه پیدا کند قطعا ما ضربه خواهیم خورد.اما اگر برگردیم به استقلال و آزادگی ابتدای انقلاب قطعا پیروزی با ماست.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار