حجت الاسلام سرافراز:

گره مشکلات کشور را باور به تولید داخل باز می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)، باز شدن گره مشکلات بخصوص معیشت مردم را باور به تولید داخل و حمایت از سرمایه های ملی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۵۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح مهم ترین مسایل روز پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، یاد و خاطره این شهید بزرگ را گرامی داشت و گفت: پیرو بیانات حضرت امام خمینی(ره)، خدمت استاد مطهری خدمتی به نسل جوان و دیگران به قدری است که کمتر کسی این خدمت را کرده باشد.

وی، با تأکید بر ضرورت تفکر روی افکار شهید مطهری، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اهل تحقیق باید با کار علمی نظرات و تفکرات شهید مطهری در ابواب مختلف را باید استخراج کنند.

حجت الاسلام سرافراز، در ادامه با گرامیداشت مناسبتهای روز پاسدار و روز جانباز، به اهمیت انتخابات 29اردیبهشت در کشور اشاره کرد و وحدت ملت شهید پرور ایران اسلامی در انتخابات 29اردیبهشت را سرنوشت ساز توصیف کرد .

وی، با اشاره به شاخص های یک رئیس جمهوری انقلابی از منظر دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، تأکیدکرد: باز شدن گره مشکلات و بخصوص معیشت مردم در گرو باور به تولید داخل و حمایت از سرمایه های ملی است.

این مقام مسئول، با اشاره به قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی و توان بالای نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر هرنوع تهدیدی فرا مرزی از سوی دشمنان و بیگانگان، گفت: نامزدهای محترم ریاست جمهوری باید از دوقطبی سازی جامعه بویژه در بحث جنگ و صلح پرهیز کنند و تقوای الهی و سیاسی را رعایت نمایند.

حجت الاسلام سرافراز، یکی از نشانه های ایمان را التزام عملی داشتن به ولایت فقیه دانست و با یادآوری پیچ تاریخ و مقطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی تاکید کرد: در دورانی به سر می بریم که از صدر اسلام تاکنون در چنین وضعیتی قرار نداشتیم و جبهه حق و باطل در این حد قدرت نبودند .

وی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه از بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را ضامن اقتدار ملی و توسعه و پیشرفت کشور دانست.

این مقام مسئول، در پایان نقش بانکها در حمایت از تولید ملی و استفاده حداکثری از ظرفیت های اقتصادی داخلی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری، باید با حمایت از کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی داخلی به ایجاد اشتغال و رفع معظل بیکاری کمک کنند.

ارسال نظرات