از دیدار معلمان و پایوران سپاه با امام جمعه اصلاندوز تا نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس

بمناسبت هفته معلم،هفته عقیدتی سیاسی و بسیج فرهنگیان برنامه های مختلفی در شهر اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۶۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، در نخستین روز از هفته معلم فرمانده ناحیه عشایری،معاون بخشدار اصلاندوز،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز، جمعی از پرسنل سپاه و فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش با امام جمعه اصلاندوز دیدار و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

در این دیدار حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری،پیرامون جایگاه علم و معلم در جامعه،انتخابات و هفته عقیدتی سیاسی به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در سخنان جداگانه ای هفته معلم و عقیدتی سیاسی را تبریک گفتند.

غباروبی مزار شهدای گرانقدر اصلاندوز و قرائت فاتحه بر مزار شهدا و نواخته شدن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) از دیگر برنامه های اجرا شده در اولین روز از هفته معلم بود.

همچنین در دومین روز از هفته معلم فردا چهارشنبه همایش تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان فرهنگی ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز برگزار می شود.


برچسب‌ها
.

ارسال نظرات
آخرین اخبار