جشن روز معلم با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان لردگان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: وقتی پیامبر خود را در کسوت معلمی برانگیخته می داند و امام علی(علیه السلام ) خود را بنده ی کسی می داند که به او کلمه ای بیاموزد پس جایی برای ما نمی ماند تا بتوانیم متناسب باشأن معلمی اظهار نظر کنیم.

اسدالله بابامیر گفت:چون مهم ترین پدیده را دانائی وارزشمندترین آفریده ی خداوند را انسان می دانیم پس کسی که دانائی می بخشد وبه تربیت انسان می پردازد از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرآموزش وپرورش لردگان درباره ی ضرورت، کارکرد و انتظارات از معلم و انتظارات معلم از دیگران نکاتی مطرح نمود.

در ادامه ابوالقاسم كریمی فرماندار شهرستان لردگان ضمن تبریك روز معلم به تمامی معلمان گفت: جایگاه و شان والای معلم بر كسی پوشیده نیست و نیاز است كه هر كسی در هر مقامی كه هست به معلمان احترام بگذارد زیرا همه روزی شاگرد معلمان بوده اند.

در ادامه حجت الاسلام حسن انصاری، امام جمعه شهرستان لردگان ضمن تبریك روز معلم به تمامی معلمان گفت: معلمی شغل انبیاست و انسان ساز است و لازم است تمامی معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین مانند قبل تمام همت خود را به كار گیرند و افراد نخبه ای به جامعه تحویل دهند.

محمد خالدی، نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریك این روز مهم به همه معلمان خاطر نشان كرد: ارزش و جایگاه معلمان هیچ گاه دستخوش تغییر نخواهد بود و بر همه واضح و روشن است كه باید به معلم خود با احترام برخورد كنند.

وی، در پایان صحبت های خود با اشاره به حدیثی از امام سجاد گفت: حق كسی كه تو را تعلیم میدهد بر تو آن است كه در احترام او كوتاهی نكرده، مجلس او را بزرگ بشماری، به گفته های او گوش دهی و به او توجه كنی.

در پایان مراسم از معلمان شهرستان لردگان كه در سطح استان و شهرستان به عنوان معلم برتر معرفی شدند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات