نایب رئیس تعاونی زنبور داری تهران در گفتگو با«بسیج»:
انصاری گفت: مجلس شورای اسلامی متاسفانه با قانونی که از طرف دولت مطرح شد، تصویب کرد تا صنعتی شدن عسل طبیعی به شکلی در غرب و به خصوص اروپا روی آن کار می کند انجام نشود.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲


محمد انصاری تولید کننده نمونه انواع مواد غذایی و نایب رئیس تعاونی زنبور داری تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره شرایطی که یک تولید کننده برای شروع با آن مواجه است اظهار داشت: تولید کننده ای که برای راه اندازی یک کارگاهی یا تولید یک محصولی اقدام می کند با انواع سختی های کارهای اداری که گرفتن یک مجوز کار در راس آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه کار خود را از سال 1382 شروع کرده است افزود: تولیدی راه اندازی شده که در حال حاضر به سابقه 14 ساله می رسد، پرورش عسل طبیعی بود. در آن زمان با 30 کندو عسل که قیمت هر کدام از آن ها 50 هزار تومان بود. با سرمایه 1.5 میلیون و تلاش هایی که آن سال ها انجام شد توانستیم به مرحله ای صادرات دست پیدا کینم

این تولید کننده عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی متاسفانه با قانونی که از طرف دولت مطرح شد، تصویب کرد تا صنعتی شدن عسل طبیعی به شکلی در غرب و به خصوص اروپا روی آن کار می کند انجام نشود. تولیدی هایی که به صورتی صنعتی عسل طبیعی را در اختیار مردم قرار می دهند به این توانایی رسیده بودند تا همانند تولید عسل صنعتی که در اروپا انجام می شود، دست پیدا کنند.

نایب رئیس تعاونی زنبورداری تهران گفت: در حال حاضر ایران از لحاظ تولید عسل طبیعی به جایگاهی رسیده است که در کشور های فعالیت زیادی را دارد. تولیدی و کارگاه پرورش زنبوداری ما هم در حال تاسیس شعبه هایش در کشور های عمان و عراق است.

ارسال نظرات