استاندار لرستان گفت: مرگ کارشناسی زمین‌های مسکن مهر شهرستان پلدختر در این ساخت سازها مشهود است.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۴۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مرگ کارشناسی زمین‌های مسکن مهر شهرستان پلدختر در این ساخت سازها مشهود است.

وی بابیان اینکه چه کسی اجازه داده است پول مملکت را به ساخت و ساز در مسیر سیلاب هزینه کنید، افزود: کدام قدرت به ما اجازه داده قانون را زیر پا بگذاریم و برای معلولین ساختمان چهار طبقه بدون آسانسور بسازیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ما باید مشکل مسکن مهر پلدختر را که یک هزینه هم شده است را حل کنیم، بیان کرد: شهروندان این شهر نباید هزینه تصمیم غیر کارشناسی را بدهند چراکه حق‌الناس محسوب می‌شود.

وی بیان اینکه از وضعیت شهرداری پلدختر آگاه هستم به‌گونه‌ای که حتی برای پرداخت حقوق دچار مشکل است، عنوان کرد: شهرداری و امور آب باید پای‌کار بیایند و این مشکل را حل کنیم و تکلیف این 624 فردی که یک روزی به امید مدیر آمدند و ثبت‌نام کردند و اعتماد کردند را نگذاریم این اعتماد از بین برود

بازوند با تأکید بر این‌که مدیرکل مسکن شهرسازی باید مشکل شهرستان پلدختر را حل کند، گفت: در این جلسه مصوب شد ظرف یک هفته طرح آماده‌سازی و مشکلات آن برطرف شود و یک کمیته‌ای با مسئولیت آقای اصلانی تشکیل می‌دهیم.

وی بابیان اینکه هفته آینده شخصاً برای بازدید این منطقه می‌روم، بیان کرد: بانک نیز باید نسبت به پرداخت 10 میلیون تومان اقدام کند اگر این کار را نکند وگرنه با برخورد قانونی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات