خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری فریدونشهر
با تلاش حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) یک تیم پزشکی متشکل از متخصص چشم ، پوست ، داخلی ، طب سنتی و... برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مناطق عشایری اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ با تلاش حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) یک تیم پزشکی متشکل از متخصص چشم ، پوست ، داخلی  ، طب سنتی و... برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مناطق عشایری اعزام شدند.

در این کار جهادی که به مدت دو روز در مناطق عشایری پشتکوه دوم انجام شد حدود 400 نفر از اهالی 5 روستای منطقه از خدمات متنوع تشخیصی و درمانی این گروه بهره مند شدند.

میرزایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به محدودیت های منطقه در زمینه امکانات بهداشتی گفت : یکی ازراه های کمک به بخش سلامت در منطقه ، بکارگیری توان تخصصی نیروهای داوطلب و اعزام گروه های جهادی است .

وی افزود  : این تیم پزشکی از روز پنج شنبه مورخ 96/2/8 به مدت دو روز در مناطق عشایری پشتکوه دوم حضور داشتند که اهالی 5 روستا از خدمات این گروه بهره مند شدند . در این روستا ها  400بیمار معاینه و ویزیت شد که حدود 200 نفر بیماری چشم داشتند و از این تعداد 90 نفر نیاز به عینک داشتند که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شد ، حدود 100نفر بیماری پوستی و 100نفر هم بیماری های داخلی ، زنان و مردان داشتند که با تشخیص پزشک دارو به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار