انصاری گفت: اقتصادی مقاومتی به گفته رهبری به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه گردهمایی افراد کاربلد و خبره بود تا با کمک و هم فکری متقابل اقتصاد ایران از بحران نجات پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵


محمد انصاری تولید کننده نمونه انواع مواد غذایی و نایب رئیس تعاونی زنبور داری تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره حمایت دولت از تولید کنندگان ایرانی در صنعت های مختلف اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی دولت از تولید کنندگان باید در چندین بخش اتفاق می افتاد. دولت درخصوص استعداد شناسی در بنگاه های اقتصادی ضعیف عمل کرد و در بخش تسهیلات بانکی خصوصا وام هایی که در جهت تولید برای درخواست کنندگان پرداخت می شد، هیچ کاری نکرده است.

وی افزود: عدم شناخت دولت از جهاد کشاورزی باعث شده است ایران در بخش واردات و صادرات ضررهای بزرگی را متحمل شود. عدم شایسته سالاری در صنعت کشور باعث شد تا افرادی که صلاحیت ندارند، انتخاب شوند.

انصاری با بیان اینکه روی کارآمدن دولت باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد، افزود: توقع تولید کنندگان ایرانی از دولت جدیدی که یک ماه دیگر انتخاب می شود، توجه به نکاتی است که رهبری چندین سال در سخنرانی ها و جلسات مختلف با نخبگان آن ها را مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: اقتصادی مقاومتی به گفته رهبری به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه گردهمایی افراد کاربلد و خبره بود تا با کمک و هم فکری متقابل اقتصاد ایران از بحران نجات پیدا کند.

این تولید کننده عنوان کرد: دادن مجوزهای گوناگون به افراد بی لیاقت، اشتغال زایی برای افراد بدون علمی که باید چندین رده پایین تر از حدی که هستند قائل شوند و موارد مختلفی که همگی سندی برای عدم حمایت دولت خواهد بود.

ارسال نظرات