سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
پيش‌بيني تاريخي رهبر انقلاب: حتي با قبول ديكته‌هاي دشمن در مساله هسته‌اي، باز هم تحريمها را برنخواهند داشت! - 1393/11/29      
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۸۸۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶- ۵۹: ۰۴
کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
علاوه بر ظرفیت عظیمی که در تشکل بزرگ بسیج برای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی وجود دارد، رسانه بسیج در قالب خبرگزاری بسیج باید به فکر تبیین راهکارهای عملی و علمی تحقق اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه باشد.

علی علی لو سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع اشتغال و تولید در سال 96 اظهار داشت: رسانه ها امروز نقش پررنگی در تبیین شعار سال و دغدغه های به حق رهبری دارند.

وی با تأکید بر لزوم پرداختن به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و اثرات آن در رشد اقتصاد کشور، افزود: امروز در موضوع اقتصاد مقاومتی باید راه ها شناخته شود و از مسؤولین مطالبه گری شود، قطعا این رسانه ها هستند که توانایی و ظرفیت چنین کاری را دارند.

این کارشناس مسائل اقتصادی به نقش بسیج در تحقق این هدف و چشم انداز اشاره کرد و گفت: علاوه بر ظرفیت عظیمی که در تشکل بزرگ بسیج برای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی وجود دارد، رسانه بسیج در قالب خبرگزاری بسیج باید به فکر تبیین راهکارهای عملی و علمی تحقق اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آموزش‌خبرنگاری
tc_sar
tl_sar
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar