علاوه بر ظرفیت عظیمی که در تشکل بزرگ بسیج برای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی وجود دارد، رسانه بسیج در قالب خبرگزاری بسیج باید به فکر تبیین راهکارهای عملی و علمی تحقق اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹

علی علی لو سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع اشتغال و تولید در سال 96 اظهار داشت: رسانه ها امروز نقش پررنگی در تبیین شعار سال و دغدغه های به حق رهبری دارند.

وی با تأکید بر لزوم پرداختن به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و اثرات آن در رشد اقتصاد کشور، افزود: امروز در موضوع اقتصاد مقاومتی باید راه ها شناخته شود و از مسؤولین مطالبه گری شود، قطعا این رسانه ها هستند که توانایی و ظرفیت چنین کاری را دارند.

این کارشناس مسائل اقتصادی به نقش بسیج در تحقق این هدف و چشم انداز اشاره کرد و گفت: علاوه بر ظرفیت عظیمی که در تشکل بزرگ بسیج برای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی وجود دارد، رسانه بسیج در قالب خبرگزاری بسیج باید به فکر تبیین راهکارهای عملی و علمی تحقق اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه باشد.

ارسال نظرات