سرپرست اورژانس کشور از احتمال محبوس شدن نزدیک به 80 نفر در معدن ذغال سنگ گلستان به دلیل انفجار این معدن خبرداد و گفت: 4 مصدوم به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر منتقل شدند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۷۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز انفجاری در معدن زغال سنگ در منطقه خوش‌ییلاق استان گلستان به وقوع پیوست که طی آن تعدادی از کارگران مصدوم و تعدادی نیز در زیر آوار محبوس شدند. تلاش امدادگران برای نجات حادثه‌دیدگان ادامه دارد.

 

اسامی مصدومان حادثه تا این لحظه

15.00/ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اسامی مصدومین حادثه انفجار معدن زغال سنگ آذرشهر را به شرح زیر اعلام کرد:
علی گنجی‌وطن، محمد میرعرب، عزیز نکویی، تقی جلاهردوست، خادم میردار، حسین محمودی، مهدی اونق، حسین میرداروطن، حسن علیخانی، محمد نصرتی، علی مسعودی، جهانگیری سارانی.

احتمال محبوس شدن 80 کارگر/ انتقال مصدومان به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر

14.50/پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در رابطه با حادثه انفجار در معدن ذغال سنگ گلستان گفت: از زمان وقوع انفجار تا این لحظه 12 کارگر معدن سالم از زیر آوار درآمده و 4 نفر به بیمارستان حضرت معصومه(س)  آزادشهر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این معدن شامل دو قسمت بوده که 40 نفر در یک قسمت معدن و 30 تا 40 نفر دیگر درسمت دیگری از معدن گرفتار شدند، عنوان کرد: وضعیت یک نفر از مصدومین به شدت وخیم بوده و سایر مصدومان نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار مشکل شده‌اند.

کولیوند خاطرنشان کرد:‌ اورژانس  14 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرده و نیروهای ما در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول کمک به حادثه دیدگان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در این زمینه بزودی اعلام می‌شود.

انفجار در معدن زغال‌سنگ در گلستان/۴۰ کارگر در زیر آور محبوس هستند

14.15/شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه احتمالاً 55 نفر در اثر این انفجار دچار حادثه شده‌اند، گفت: آمار اولیه مصدومان 15 نفر بوده که 6 نفر آنها توسط اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند. 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: طبق گزارش کارگران حاضر در معدن، احتمالاً 40 نفر زیر آوار محبوس شده که 6 تیم عملیاتی در حال کمک به حادثه دیدگان هستند.

ارسال نظرات