دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح بمانسبت روز پاسدار - دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم + گزارش تصویری

کد خبر: ۸۸۵۵۱۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
استاندار کهگیلویه وبویراجمد در این دیدار، پاسداران را حافظان و حامیان واقعی نظام به ارزش های دینی و معنوی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروزه امنیت و آسایش ایران اسلامی مدیون جان فشانی ها و از خودگذشتگی های نظامیان و پاسداران است و باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.
سیدموسی خادمی، پاسداران را ادامه دهندگان راه راستین امام حسین(ع) و تداوم دهنده فرهنگ ناب عاشورایی برشمرد و افزود: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشاء خیلی خدمات در سطح ملی و استانی است.
استاندار، حفظ نظام  و کمک به امنیت و رفاه ملی و اقتصادی و توجه ویژه سپاه به توسعه همه جانبه را از راهبردهای برجسته این نهاد بیان کرد.
خادمی بیان کرد: فعالیت ها و عملکرد مثبت سپاه با مجموعه مدیران استان و تعامل همه جانبه برای کمک به توسعه و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان در این دیدار از خدمات استاندار به جهت ارتقاء سطح امنیتی و کمک به توسعه استان تقدیر کرد.
پس از این دیدار استاندار به همراه معاونین و مدیران کل ستادی با حضور بر سرگلزار مطهر شهدای گمنام در محوطه سپاه فتح استان به مقام والای شهداء ادای اخترام کردند.
همچنین صبح امروز در دیداری جداگانه فرمانده سپاه فتح استان ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و برخی از فرماندهان ارشد نظامی با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم دیدار کردند .
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش استان بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:تمامی پیشرفتهای جامعه و وجود چهره های علمی مدیون تلاش معلم وتجلیل از معلم وظیفه همگانی است. سردار بوعلی گفت:اجرای طرح هجرت-راهیان نور-کلاسهای آموزشی –فعالیتهای مشترک سپاه وآموزش وپرورش است که به همت معلمان انجام می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:در طول سال تحصیلی با مشارکت وتعامل سپاه فتح استان وآموزش وپرورش برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود.

هادی زارع پور گفت:در طول هفته معلم از معلمان ایثارگر و جانباز تجلیل وبرنامه دیدار با خانواده معظم شهدا اجرا می شود.

وی گفت:در دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان101معلم شهید به اسلام وانقلاب تقدیم کرد.

 

گزارش تصویری دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی با فرمانده سپاه فتح بمناسبت روز پاسدار
 
 دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویریدیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتحبمانسبت روز پاسدار /دیدار فرمانده سپاه فتح با مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز معلم+ گزارش تصویری
ارسال نظرات