آیه الله مدرسی در مراسم بزرگداشت شهید مطهری ناحیه روح الله یزد:
به منظور بزرگداشت مقام شهید مطهری؛مراسمی با حضور پایوران،سربازان و بسیجیان ناحیه روح الله یزد در دفتر آیه الله مدرسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛آیه الله مدرسی در این مراسم گفت:ملاک ما برای انتخاب رئیس جمهور آینده،ملاکهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.ب

وی افزود: برقراری عدالت اجتماعی یکی از مهمترین ملاکهای رئیس جمهور آینده است.حضرت امام(ره)بر روی مسئله عدالت خیلی تأکید داشتند.نباید در جمهوری اسلامی یک عده خاصی از منافع کشور بیش از حد استفاده ببرند ولی عده زیادی از مردم از حداقلها محروم باشند.چرا عده کمی وامهای میلیاردی دریافت می کنند و وجهی در قبال آن پرداخت نمی کنند ولی مردم عادی جامعه برای گرفتن وام ازدواج مدتها در نوبت هستند.

مدرسی در ادامه افزود:یکی دیگر از ملاکهای سیاسی حضرت امام(ره)حضور مردم در صحنه های مختلف است.مقام معظم رهبری هم به همین علت است که اصرار بر حضور گسترده مردم در انتخابات دارند.

وی ضمن ابراز تأسف گفت: متأسفانه بعضی از اشخاص می گویند امنیت امروز کشور به خاطر مذاکراتی است که انجام شده است ولی مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان گفتند که ما امنیتمان را مدیون حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب می دانیم.

امام جمعه حومه شرقی یزد همچنین اضافه کرد:از همین مناظره ها مشخص می شود باید به چه کسی رأی بدهیم.مدیریت غیر انقلابی می گوید نمی شود و نمی توانیم و مدیریت انقلابی می گوید می شود و می توانیم.


ارسال نظرات