خبرهای داغ:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی وقف تمدید شد

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف چشمه‌ همیشه جاری در استان خبر داد‎.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۳۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، رحیم عبدالجباری در این خصوص اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان و فعلان این حوزه می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت استانی جشنوارهsharghi.oghaf.irمراجعه کنند.
وی ادامه داد: آدرس دبیرخانه استانی این جشنوارهنیز به نشانی، تبریز-خیابان آزادی-جنب مسجد طوبی-اداره کل اوقاف و امور خیریهآذربایجان‌شرقی_معاونت فرهنگی و اجتماعی بوده از این رو علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به این نشانی ارسال کنند.
عبدالجباری افزود: شماره تماس با دبیر خانه استانی جشنواره عبارت است از، 041-33368553 و 041-33373546 و همچنین آدرس دبیرخانه مرکزی نیز واقع در تهران-خیابان حافظ-خیابان نوفل نوشاتو-سازمان اوقاف و امور خیریه- ساختمان مهر- طبقه چهار- معاونت فرهنگی و اجتماعی- اداره ترویج فرهنگ وقف می‌باشد.
ویبا تاکید بر اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان آزاد است، بیان کرد: اولویت امتیاز برتر مختص آثاری است که در سال جاری تولید و ساخته شده‌اند و همچنین تکنیک خلق اثر نیز آزاد بوده ولی همه آثار باید پویایی و نوآوری داشته باشند و همچنین متناسب با رویکرد وقف بوده و از نمادها و نشانه‌هایی از وقف استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سقف ارسال آثار برای هر شرکت کننده، پنج اثر است، گفت :آثار ارسالی به شرکت کنندگان بازگردانده نشده و همچنین فایل‌های ارسالی نیز باید در قالبjpgوtiffوبا کیفیت 300dpiدر قالب لوح فشرده و یا ایمیل ارسال شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها