خبرهای داغ:
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، گفت:‌ نظامی اسلامی در دوره‌های مختلف انتخابات مطلوبی را برگزار کرده است و امسال نیز با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم انتخابات موفق دیگری را در کارنامه خود ثبت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۶۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، الماس نصر شب گذشته در نشست عاشقان ولایت حوزه شهید امرالله قربانی که در مسجد حضرت زهرا(س) پایگاه شهدای شهرک جهاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه انتخابات تضیمن کننده ماندگاری مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات با شکوه اقشار مختلف باید مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از حضور سلایق مختلف سیاسی در انتخابات یاد کرد و افزود: ویژگی‌های فرد اصلح به خوبی در فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است به همین علت با بررسی فرمایشات ایشان می‌توانیم سرنوشت مطلوبی را برای کشور رقم بزنیم.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات دوره‌های گذشته تصریح کرد: مردم در صحنه‌های مختلف پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و برای تحقق آنها در تلاش هستند اما اکنون فرصت مسؤولان است که به درستی به رسالت‌های خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، عنوان کرد:‌ نظامی اسلامی در دوره‌های مختلف انتخابات مطلوبی را برگزار کرده است و امسال نیز با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم انتخابات موفق دیگری را در کارنامه خود ثبت می‌کند.

لازم به ذکر است، در نشست عاشقان ولایت حوزه شهید امرالله قربانی جمعی از مسؤولان ناحیه مقاومت امام حسین(ع)، شورای گردان یکم امام حسین(ع) و شورای حوزه شهید قربانی حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار