مدیر کمیته امداد ساوه گفت: مردم شهرستان ساوه سال گذشته بیش از 15 میلیاردو 119 میلیون ریال در قالب صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۹۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد ساوه با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است، گفت: کمیته امداد با توانمندسازی مددجویان تحت حمایت علاوه بر ایجاد زندگی مطلوب برای آنها از گسترش فقر جلوگیری می‌کند.

وی افزود: هرکدام از مددجویان با توجه به استعدادها و توانایی‌های خود از حمایت‌های کمیته امداد در قالب دریافت تسهیلات اشتغال، آموزش و دیگر خدمات بهره‌مند می شوند. همچنین در جشن نیکوکاری مردم این شهرستان بیش از چهارمیلیارد و 228 میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند.

زارعی در ادامه از حمایت خیران و حامیان طرح اکرام از کودکان نیازمند خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 327 نفر از حامیان در قالب «طرح اکرام ایتام» از کودکان یتیم حمایت کرده و بیش از هفت میلیاردو 160 میلیون ریال به حساب خانواده‌های آنها واریز کردند.

مدیر کمیته امداد ساوه در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد شش هزارو 164 خانواده از مددجویان و نیازمندان ساوجی جهت دریافت خدمات در تمام سرفصل‌های خدماتی و حمایتی به کمیته امداد مراجعه و از خدمات کمیته امداد شهرستان ساوه بهره مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات