همزمان با هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد؛

برگزاری مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی در تیپ 71 روح‌الله

مراسم جشن سالروز میلاد امام سجاد(ع) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی در پادگان امام علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۰۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم جشن سالروز میلاد امام سجاد(ع) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی در پادگان امام علی(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام فقیه استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام سجاد(ع) و هفته عقیدتی به بیان فضائل اخلاقی و زندگی امام سجاد(ع) و شأن و منزلت شهیدمرتضی مطهری پرداخت.

حجت‌الاسلام فقیه با بیان اینکه اندیشه‌های علامه شهید مطهری مختص به یک زمان یا دوره تاریخی خاص نیست، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید  مطهری این است که اندیشه‌های این شهید بزرگوار هم برای عصری که زندگی می کرد و هم برای آیندگان قابل فهم، استفاده و راهگشا است.

وی افزود: شهید مطهری فردی اندیشه‌ساز بود که همواره جلوتر از زمان خویش حرکت می‌کرد، معرفی آثار این شهید بزرگوار به بسیجیان همچنین مطالعه این آثار تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه‌های اعتقادی جامعه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام فقیه در ادامه مراسم تصریح کرد: ما نبایستی لحظه‌ای مطالعه و آموختن را کنار بگذاریم باید کرامت را در عمل بیابیم. ما در مسیر آموختن درس کرامت را از ائمه(ع) فرا گرفته‌ایم.

در ادامه مراسم مولودی‌خوانی توسط مداح اهل بیت(ع) برادر ابوالفضل خلج و تجلیل از مربیان، متربیان و فرهنگ یاران پایور و نیروهای وظیفه با اهداء لوح تقدیر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات