رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ‌رئیسی در لرستان گفت: استان لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی، صنعتی، تجاری، دامداری و کشاورزی متأسفانه امروز رتبه سوم جمعیت مهاجرت فرست کشور است و بیکاری جوانان این استان را می‌آزارد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۰۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی عصر امروز در اجتماع پرشور حامیان حجت‌الاسلام رئیسی که در مجموعه تختی و در سالن سرپوشیده شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: جوانان استان لرستان مدت‌هاست برای حضور پرشور شما در این استان لحظه‌شماری می‌کنند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی افزود: من به نمایندگی از ملتی با شما صحبت می‌کنم که 70 هزار ‌جمعیت جوان بیکار دارند گرچه آمار بیکاری دقیق حاکی از شمار بیشتری است اما استان لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی، صنعتی، تجاری، دامداری و کشاورزی متأسفانه امروز رتبه سوم جمعیت مهاجرت فرست کشور است و بیکاری جوانان این استان را می‌آزارد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ‌رئیسی در لرستان بیان کرد: جوانان، پیران و بزرگان از نوع تعامل دولت با این اقشار نگران هستند امید است قطار انقلاب اسلامی که متأسفانه در اثر تک‌روی‌های دولت یازدهم از مسیر اصلی‌اش خارج‌شده و امروز مبتلابه تضاد و تبعیض شده ‌با دست یداللهی شما به ریل اصلی خودش برگردد.

وی تصریح کرد: این جمعیت آماده‌اند که نشان دهند چگونه سید ابراهیم زمان بت‌های غرب‌گرایی و پوشالی تمدن غرب را در این استان خواهند شکست و مردم غیور استان منتظرند در مناظره دوم با تمام قوت و قدرت فضاهای استراتژیک و راهبردی دولت یازدهم را در پیشگاه ملت ایران برملا کنید و ملت ایران به‌زودی عزم خود را برای تحقق دولت کار و کرامت شما نشان دهند.

خدایی عنوان کرد: مردان وزنان غیور لرستان منتظرند بیکاری و عدم اشتغال جوانان در اثر واردات بی‌رویه و قاچاق توسط دولت کریم شما برطرف شود.

انتهای پیامش/

ارسال نظرات