مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

فتنه خط قرمز نظام در انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد با بیان اینکه مردم در سطح بالایی از آگاهی سیاسی قرار دارند اظهار کرد: فتنه خط قرمز نظام اسلامی است و مردم به حامیان فتنه گران رای نخواهند داد .
کد خبر: ۸۸۵۵۲۲۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

حجت الاسلام اسلام محمد زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، برخی اظهار نظرهادرباره فتنه و فتنه گران را از سوی مسئولان بسیار نابجا دانست و ابراز امیدواری کرد که مسئولان همگام با رهبری انقلاب و مردم از فتنه گران برائت بجویند و هرگز به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دهن کجی نکنند .

وی با اشاره به حضورگسترده مردم در حماسه 9دی ماه در حمایت از نظام اسلامی و سرکوب کردن فتنه گران افزود: حامیان فتنه گران جایی در قلب ملت ندارند و مردم حامیان فتنه گران را همانند خود فتنه گران طرد خواهند کرد .

حجت الاسلام محمد زاده بر لزوم همبستگی همه آحاد جامعه در انتخاب نامزد اصلح و انقلابی تاکید و خاطر نشان کرد: هرگز مردم و افکار عمومی به کسانی که کارنامه کاری به نفع مردم ندارند رای نخواهد داد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد تشکیل دولت انقلابی و مردمی را که بتواند برای مردم و نظام اسلامی خدمتگذار باشد و از تهدیدات دشمنان نهراسد نیاز اساسی امروز کشور خواند.

حجت الاسلام محمد زاده تاکید کرد: دولت انقلابی باید بتواند به نیروهای انقلابی و مردم تکیه کند و ارزش های انقلابی و اسلامی را به همه دنیا بشناساند.

وی توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بررسی دقیق کارنامه نامزدهای انتخاباتی را بهترین راهکار برای انتخاب نامزد اصلح برای سپردن مدیریت کشور عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار