خبرگزاری بسیج: همایش بزرگ عقیدتی سیاسی همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پانزده خرداد قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، همایش با شکوه عقیدتی سیاسی به منظور تبیین گفتمان انقلابیگری و اندیشه های ناب شهید مطهری، پرچمدار احیای تفکر اسلامی، با حضور  پرشور مسئولین شهرستان و بسیجیان برگزار شد.

 حجت الاسلام عبدالله پور، نماینده ولی فقیه در ناحیه قرچک ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید مطهری، به ارائه گزارش عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه قرچک در سال اخیر پرداخت، وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تداوم خود را مدیون اندیشه های ناب این عالم بزرگوار است، اندیشه هایی که سراسر معنویت بوده و معنویت نیز تنها عامل پیش برنده انقلاب است و اگر قدرت و ثروت در خدمت معنویت باشد، باعث سعادت و پیشرفت است.

وی با اشاره به مسئله انتخابات اظهار داشت: مطالبات رهبری باید طبق انسجام، وحدت رویه و بدون هیچ خود محوری انجام شود و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری،حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است. در پایان این مراسم از مربیان و فرماندهان برتر بسیج تقدیر شد.

 خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات