درد امروز مردم ایران اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست/مردم رئیس جمهوری را می خواهند که از حاشیه ها بیرون آید/برخی بازی‌های رسانه‌ای بدی را آغاز کرده‌اند که دود آن به چشم خودشان می‌رود.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان در کرمان؛رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان گفت: مردم امروز رئیس جمهوری می‌خواهند که از حاشیه‌ها بیرون آید چرا که درد امروز مردم ایران، اصلاح‌طلبی و اصولگرایی و یا اندیشه هایی که از خارج کشور وارد می شود، نیست، بلکه درد جامعه ما کرامت حقیقی انسان است که در سایه تفکر انقلابی تامین خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی ظهر دیروز چهارشنبه مورخ 13/2/1396 در جمع خبرنگاران کرمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران وارد چهارمین دهه عمر خود می شود  و این مقطع زمانی ضرورت هایی را با خود به همراه می آورد که نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه به خوبی دیده می‌شود و محسوس است.

الله وردی در ادامه مطرح کرد: از سویی با همه پیشرفت‌ها و رشدی که داشته‌ایم، اما در درون کشور خودمان دچار ضعف‌هایی هستیم که دشمن روی این ضعف‌ها سرمایه گذاری جدی کرده است.

درد امروز مردم ایران اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست

وی انشقاق‌های ساختگی بین بدنه جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از جمله مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: مردم امروز رئیس جمهوری می‌خواهند که از حاشیه‌ها بیرون آید چرا که درد امروز مردم ایران، اصلاح‌طلبی و اصولگرایی و یا اندیشه هایی که از خارج کشور وارد می شود، نیست، بلکه درد جامعه ما کرامت حقیقی انسان است که در سایه تفکر انقلابی تامین خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان عنوان کرد: باید از حاشیه‌هایی که عده‌ای می‌خواهند تولید کنند، بیرون آییم، آن عده‌ای که تمام سیستم انتخابات دست‌شان است و هنوز می‌گویند، اگر اجازه دهند رای مردم سالم بماند این به معنای تولید حاشیه است.

الله وردی تاکید کرد : کسی که در ادبیاتش از این جمله استفاده می‌کند، من از هیچ‌کس نمی‌ترسم، این یعنی تولید حاشیه و مردم از این فضا بیزار هستند و به دنبال یک مدیریت قاطع و جدی در مبارزه با فساد، مصلحت‌شناس و عزت‌شناس در عرصه بین‌الملل هستند.

عده ای می خواهند ترفند های خودشان را به دیگران نسبت دهند

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم از افرادی که خودشان سالیان سال در سیستم‌های امنیتی بوده یا نبوده‌اند اما رفتارهای امنیتی الگوی رفتاری‌شان بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان خاطر نشان کرد: بزرگترهای ما در شهر کرمان یادشان هست چه کسانی برخوردهای زشت را در برابر جوان‌هایی انجام می دادند که مدهای مختلف را می‌پوشیدند و با ترفندهایی می‌خواهند، حرکت‌هایی که خودشان انجام دادند را به دیگران نسبت دهند و خیانتی است که ملت ایران نسبت به آن هوشیار است.

حجت الاسلام رئیسی هفته آینده به کرمان سفر می کند

الله وردی در ادامه با بیان برنامه های ستاد حجت الاسلام رئیسی در کرمان اظهار کرد: در اواسط هفته آینده سفر حجت‌الاسلام رئیسی به کرمان انجام می‌شود و برنامه‌های سفر در حال تنظیم است.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر استان و شهر کرمان با تاخیر آغاز شده است، گفت: در هر شهرستان سه یا چهار ستاد را به غیر از ستادهای روستاها و بخش‌ها داریم و در شهر کرمان تا چند روز آینده شاهد شش ستاد مرکزی، ۱۰ ستاد اصلی و بیش از ۵۰ ستاد مردمی اصلی و فرعی خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان گفت: سخنرانی و نشست‌های تریبون آزاد توسط ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان پیش‌بینی شده است و فضای دانشجویی و جوانان فعال است و در این فضاها سعی کرده‌ایم مسائلی که به شکل شبهه و نابرابر نسبت به حجت‌الاسلام رئیسی وارد می‌شود را پاسخ گوییم.

الله‌وردی در ادامه بیان کرد: شخصیت‌هایی مانند سعید جلیلی  و حجت الاسلام پناهیان نیز از هفته آینده  برای تبیین و توضیح برنامه های حجت الاسلام رئیسی میهمان استان کرمان خواهند بود .

ستادهای رئیسی و قالیباف در استان کرمان مشترک نیستند

وی تاکید کرد: ستادهای رئیسی و قالیباف در استان کرمان مشترک نیستند، اما همکاری نزدیکی دارند و تاکنون نشست‌هایی با رئیس ستاد قالیباف در استان کرمان داشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال انصراف حجت‌الاسلام رئیسی و یا قالیباف از رقابت‌های انتخاباتی تصریح کرد: اینکه در آینده‌ای نزدیک کسی کنار می‌رود یا خیر این تصمیم بر اساس مسیر تحولات انتخاباتی صورت می‌گیرد و اگر قرار باشد، فردی کنار رود حتما این اتفاق می‌افتد.

وی بیان داشت: محوریت برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی این است که یک دولت پرکار، پرنشاط با سمت و سو و جهت‌گیری خدمت به مردم داشته باشد و این امر بی‌تردید اتفاق می‌افتد.

عبور از فاصله بین اصولگرایی و اصلاح طلبی از محورهای کاری رئیسی است

الله‌وردی عبور از مدیریتی که شامل مدیریت خاص، دوستان و مدیران با جهت‌گیری اشرافی باشد را از دیگر محورهای کاری حجت‌الاسلام رئیسی خواند و افزود:  عبور از انشقاق و فاصله‌ای که در بدنه جامعه به عنوان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی وجود دارد از دیگر محورهای کاری حجت‌الاسلام رئیسی است و قاطعیت همراه با متانت به عنوان ویژگی‌های بارز حجت‌الاسلام رئیسی است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: برخی بازی‌های رسانه‌ای بدی را  آغاز کرده‌اند و قطعا دود آن به چشم خودشان می‌رود.

ارسال نظرات