همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مزار شهدای شهر سامان با حضور بسیجیان، عطرافشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سامان به همراه بسیجیان فرهنگی و بسیجیان حوزه های محلات برای تجلیل از مقام والای شهدای معلم در گلزار شهدای سامان گردهم آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان در این مراسم گفت: آموزه های دینی ما مشحون از جایگاه و ارزش معلمی، علم و دانش است که در این 36 سال بیان شده است.

وی با بیان این که تجلیل از معلم باید به فرهنگ تبدیل شود، عنوان کرد: تجلیل از معلمان نباید مختص به روز معلم باشد، بلکه معلم باید در همه حال تجلیل و در صدر نشیند و قدر بیند.

حجت الاسلام رضی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، افزود: استاد مطهری معلم اخلاق است . وظیفه معلم ارتقاء اخلاق و توسعه ی تقواست. فضایل اخلاقی را ما انسانها پرورش و توسعه می دهیم. فراست عقل و توسعه اخلاق جامعه‌ای که پیشرفت کند با این دو عنصر است و این وظیفه ی پرورشی معلم است. جامعه متقی جامعه ای است که معلم آن را پرورش می دهد. وظیفه ما تجلیل از معلمین در قید حیات است و آنهایی که نیستند به یادشان باشیم.

وی در پایان، یاد و خاطره تمام شهدا را گرامی داشت و برگزاری چنین برنامه ای را هدیه ای از جمع بسیجیان و پاسدارن این شهرستان به روح مطهر این شهدا برشمرد و افزود : آحاد ملت شریف ایران به لطف خدا، قدردان جانفشانی شهدای عزیزمان بوده و هستند و امیدواریم بتوانیم در تحقق آرمانهای امام راحل و شهدای عزیزمان کوشا باشیم و بتوانیم راه شهدای والامقام را ادامه دهیم.

ارسال نظرات