به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه:

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در شهرستان دشتی برگزار شد

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور مسئولان و مردم شهرستان نهاوند برگزار شد
کد خبر: ۸۸۵۵۲۹۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا باحضورفرمانده سپاه ومسئول دفتر نمایندگی وبسیجیان وکارکنان ومردم ولایت مدار برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال مدیران و کارکنان سپاه و عموم مردم همراه بود به مناسبت گرامیداشت یاد شهید استاد مطهری و شهدای دفاع مقدس قرائت پرفیض زیارت عاشورا و مداحی انجام شد.

حجت الاسلام ابوذرشاد در مراسم آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن اظهار کرد: عزت، سربلندی، استقلال، شرف و آزادگی ایران اسلامی امروز مدیون شهداهستیم که با خون پاکشان این امنیت و ثبات را برای ما رقم زدند و با نثار جان خود از حدود و کیان جمهوری اسلامی تاآخرین‌نفس دفاع کردند.


 
غلامعباس احمدی گفت: امروز نیز دلاور مردان سپاه در دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت جان خود را بر طبق اخلاص نهادند که این رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها تا سالیان طولانی زبانزد خواهد بود.
وی اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های بزرگ امنیت در ایران اسلامی دلاور مردی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و امروز نیز خون شهدا، ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب بیمه کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار