همایش بزرگ فرهنگیان خلخال با حضور معلمان شاغل وبازنشسته در سالن ورزشی معلم خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۰۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، سالن ورزشی معلم آموزش و پرورش خلخال امروز میزبان فرهگنیان شاغل و بازنشسته در سالروز گرامیداشت مقام معلم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بود.

در این مراسم بشیر خالقی نماینده مردم خلخال وکوثر از پیگیری برای رفع مشکل و تبدیل منطقه دو خلخال به منطقه سه در حوزه کنکور خبر داد.

فریدون بابایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال ضمن پاسداشت مقام معلمین از آنان به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: خدمت به معلمان وفرهنگیان را افتخاری بزرگ می دانیم و به لحاظ نیاز بازنشستگان عزیز فرهنگی به فضایی جهت رفت و آمد و صله ارحام مشکل فضا برای بازنشستگان با تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده فراهم خواهد شد.

در این مراسم سخاوت بیرامی رئیس آموزش و پرورش خلخال نیز در سخنانی به وجود بیش از 1007 نفر معلم شاغل و 1400 نفر معلم بازنشسته در خلخال اشاره و گفت: معلمان خلخال زحمات زیادی را در تربیت و فرایند یاددهی علم به فرزندان منطقه کشیده اند و زحمات آنان ستودنی است.

سخنران چهارم این مراسم که معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل بود در سخنانی شغل معلمی را شغل انبیا الهی عنوان و بر لزوم تلاش در جهت توسعه علمی دانش آموزان در شهرستان خلخال تاکید کرد.

وی با اشاره به سخنان نماینده در خصوص پیشنهاد نماینده مردم خلخال وکوثر درمجلس به خاطر استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان نیز گفت: در این خصوص نیز پیگیری لازم انجام خواهد شد .

در این مراسم به ترتیب از علی اشرفی مدیر دبستان ابتدایی شهید یوسف بابایی، الیاس شیرعلیزاده معاون دبیرستان ایثار ، احمد راستگو دبیر مدرسه آزادگان خلخال، علی محمد اولیایی دبیر هنرستان باهنر خلخال، سید رقیه مدنی دبیر دبیرستان فضه خلخال، عالمه محمددی دبیر هنرستان فرزانگان خلخال، بتول جوادی دبیر دبیرستان عترت ، رویا بابایی دبیر دبیرستان معصومه ، امینه سعیدی دبیر دبیرستان فضیلت خلخال، شهین دخت خمولایی دبیر هنرستان راضیه، یگانه شیردل آموزگار ابتدایی مدرسه عفت، گلزار قلعه بیگی آموزگار مدرسه کوثر، فاطمه ملکی آموزگار مدرسه ابتدایی شهید فرامون، مهناز مدنی آموزگار مدرسه نهضت، ماه زر باقری آموزگار مدرسه شهید شکارچی ، لیلا اخلاصی آموزگار دبستان فتح لمعه دشت ، زیدا لله شهریور آموزگار دبستان شهید یوسف بابایی ، پرویز علیزاده و حسن رمضانی از ایثارگران فرهنگی شهرستان در دبیرستان های معصومه و سمیه خلخال و زین العابدین نصیری از مدرسه شهید شکارچی مورد تجلیل قرار گرفتند که این فرهنگیان همه از برگزیدگان منطقه ای بودند و خانم شهین دخت مولایی به عنوان معلم نمونه استانی از دبیرستان راضیه معرفی شد

همچنین در بخش مدارس غیر انتفاعی نیز نسترن معصومی و معصومه مظفری به عنوان معاونین از مدارس غیر انتفاعی شکوفه های امید 1 و مدرس غیر انتفاعی شریف انتخاب شدند.

در بخش منطقه ای غلامرضا یونس پور به عنوان مدیر نمونه از مدارس غیر انتفاعی از مدرسه کمال لوح سپاس گرفت و در بخش استانی معلم نمونه و منتخب از مدارس غیر انتفاعی نیز فاطمه مرادی از مدرسه شکوفه های امید 2 خلخال لوح سپاس دریافت کرد.

ارسال نظرات