سردار علی محمد اکبری در جمع فرماندهان بسیج بروجن:
نشست و دیدار صمیمی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) با فرماندهان بسیج شهرستان بروجن در مسجد فاطمیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه و دیدار صمیمی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با فرماندهان گردان های بیت المقدس، حوزه های مقاومت محلات و پایگاه ها و اقشار بسیج شهرستان بروجن ، عصر دیروز در مسجد فاطمیه شهر بروجن برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه وگرامیداشت یاد وخاطر شهیدان و بزرگداشت مناسبتهای روز پاسدار و روز جانباز، گفت: بسیجیان بایستی سنگر فرهنگی یعنی مسجد را حفظ نمایند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خطاب به فرماندهان بسیج،‌ تصریح کرد: کلیه برنامه ها و فعالیت بسیج را مسجد محور نمایند وحتی الامکان فرماندهان پایگاهها خود یکی از هیئت امنای مساجد را تشکیل دهند.

وی، تصریح کرد: مسجد یک قرار گاه فرهنگی است و پایگاهها باید جوانان را به طرف مسجد سوق دهند؛ چرا که اگر یک جوان رانده شد یک نسل را رانده ایم و این یک سیاست استکباری است که مساجد ما خالی و خیابانهای ما شلوغ باشند .

سردار اکبری، گفت: در این زمان وظیفه بسیج و پایگاهها سنگین است و باید با تمام تلاش و قوای خود سنگر فرهنگی را در دست بگیرند و نگذارند دشمن آن را فتح و تخریب نماید.

در این دیدار تعدادی از فرماندهای پایگاه های مقاومت برادر و خواهر به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداختند و مشکلات موجود را توضیح دادند و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات بسیجیان را صادر و مشاور خویش و معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری را مأمور رسیدگی و پیگیری مصوبات طرح شده در این جلسه کرد.

ارسال نظرات