خبرهای داغ:
در هفته اي كه گذشت

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی امام جمعه جدید گلپایگان شد

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۱۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از دیار عالمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی کرد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به این نکته که حراست کل انقلاب و نظام با نماز جمعه است، عنوان کرد: نماز جمعه یعنی پایگاهی به فرماندهی امام جمعه که از ارزش های انقلاب حراست و حفاظت می کند.

وی تشریح کرد: سنگر نماز جماعت باعث می شود این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل استکبار و صهیونیسم و استعمار پیر تصریح کرد: کاخی که صدام در آن اولین گلوله به عنوان شروع جنگ را در آن زد اکنون قاب عکس رهبر انقلاب و امام خمینی نصب است و صدامی وجود ندارد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان یاداور شد: در تمام ۳۸ سالی که از انقلاب گذشته نماز جمعه بیدار و هوشیار و همواره مشت ها در مقابل دشمن گره کرده بوده است.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و نقش نماز جمعه در آن بیان کرد: اگر این انقلاب مخملی تحریم ها و تهدید ها خنثی و بی اثر شد و اگر با اقتصاد مقاومتی در مقابل هجمه های دشمن ایستادیم ناشی از حضور مردم در نمازهای جمعه و بصیرت افزایی در این سنگر است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان در ادامه با اشاره به شبیه خون فرهنگی در جامعه و نقش نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی اظهار کرد: دشمن می خواهد جوانان را به سمت ولنگاری و بی انگیزگی بکشاند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان تصریح کرد: دشمن در این شبیه خون چهار رکن خانواده، جوانان، ارزش های انقلاب و ولایت فقیه را نشانه گرفته است

ارسال نظرات