خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با بیان اینکه قطب نمای این انقلاب رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: همواره جهت گیری امور باید به سمت ایشان باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۲۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از دیار عالمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در اولین خطبه های نماز جمعه خود در شهر گلپایگان که در مصلی برگزار شد اظهار کرد: گلپایگان همواره تربیت کننده نیروهایی بوده است که پشتیبان رهبر و این نظام مقدس بوده اند.

وی با اشاره به این نکته که مردم گلپایگان افرادی اهل گذشت هستند که با گذشت از نان و نام و جان پشتیبانی خود را از این نظام نشان داده اند عنوان کرد: مدال های شهرستان شهدای شماست که گلپایگان در این عرصه ها نیز همواره پیشگام بوده است.

امام جمعه جدید گلپایگان با بیان اینکه بزرگ مردانی چون آیت الله محمدرضا گلپایگانی، آیت الله سید جمال الدین گلپایگانی، آیت الله علی و لطف الله صافی از مفاخر این سرزمین همواره بوده اند خاطرنشان کرد: یاد امام جمعه های گذشته شهرستان را از ابتدا تاکنون گرامی میداریم.

حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با اشاره به این نکته که گلپایگان شهری است که همواره پرورش دهنده نیروهای انقلابی در جهت پشتیبانی از رهبر بوده است تصریح کرد: حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی بزرگ مردی است که بیش از یک ربع قرن سنگر دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را اداره می کند.

امام جمعه گلپایگان گفت: وحدت مسئولان مشکلات مردم را زودتر حل می کند.

وی در پایان با بیان اینکه قطب نمای این انقلاب رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: همواره جهت گیری امور باید به سمت ایشان باشد.

امام جمعه این خطه در پایان با گرامیداشت روز پاسدار و نزدیک شدن اعیاد شعبانیه یاداور شد: از این فرصت ها در جهت ایجاد مجالس شادی باید استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با بیان لزوم ازدواج بهنگام جوانان تصریح کرد: از ترس فقر نباید این فریضه نادیده گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها