مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) گفت: شعار نامزدهای انتخاباتی باید به طور صریح نشان بدهد که آن نامزد میخواهد از قشر ضعیف کشورحمایت کند بی شک امروز ما از سرو صداها و عربده کشی دشمنان بیرونی نگران نیستیم و بر این باوریم که تهدید اصل برای مردم و نظام از ناحیه آسیب های داخلی است.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۳۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش هفته  عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج   به همت پایگاه شهید آهرونگر برگزار گردید. سخنران همایش حجت الاسلام ملک بودند و تعداد 200 نفر از بسیجیان در این همایش شرکت داشتند.
 
 رییس جمهور باید ایمان –اتحاد-ایستادگی و حضور در صحنه را حفظ کند
 
وی اظهار نمودند:فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در جمع مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی مبنی بر سپردن تعهد هریک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ،مردم که برای پیشرفت امور کشور ،برای توسعه اقتصادی ،برای باز کردن گره ها ،نگاه شان به بیرون از این مرزها نخواهد بود،نگاه به خود ملت خواهد بود.این جمله همان سیاست های کلی نظام است که باید با جدیت تمام از سوی رییس جمهور ولایی دوازدهم عملیاتی شود .
 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)، با ذکر خصوصیات رییس جمهور انقلابی گفت: رییس جمهور باید ایمان –اتحاد-ایستادگی و حضور در صحنه را حفظ کرده و با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های داخلی و برنامه ریزی عاقلانه ،ساخت درونی نظام را چنان مستحکم کند که دشمن از توطئه هایش مایوس شود و دست از دشمنی بردارد.
 
ملک در ادامه تاکید کرد:ما باید حزب های مختلف را خوب شناسایی کنیم ،بعضی از حزبها عوام فریبی میکنند که نتیجه کار برایشان مهم است یعنی رسیدن به قدرت و حفظ و کنترل قدرت .
همچنین تاکید کردند:اینکه بعضی ادعای این را دارند که اگر ما نبودیم جنگ میشد به هیچ وجه حرف درستی نمیباشد چرا که به گفته خود کشورهای غربی ما توان جنگیدن با ایران را نداریم و فقط از راه جنگ نرم فقط میتوانیم وارد شویم.
 
ملک در پایان با تاکید بر شعار نامزدهای انتخاباتی که باید به طور صریح نشان بدهد که آن نامزد میخواهد از قشر ضعیف کشورحمایت کند، افزود: بی شک امروز ما از سرو صداها و عربده کشی دشمنان بیرونی نگران نیستیم و بر این باوریم که تهدید اصل برای مردم و نظام از ناحیه آسیب های داخلی نظیر فقر-فساد-رکود-بیکاری- تبعیض و حمایت از مرفهین بی درد اشرافی گری غرب باوری و عدم اعتماد به مردم (فرصت سوزی )است.
 
 
 
 
 خبرنگار: فرهادی
ارسال نظرات